OVIKSEN JÄLKEEN LIMAA??KOKEMUKSIA

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vivian80
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

vivian80

Uusi jäsen
31.05.2007
28
0
1
mulla tais olla ovis viikko sitten to tai pe.oireista päätellen.
Tänään ja eilen valkovuoto on runsaantunut paljon (oviksen jälkeen ollu kuivia päiviä) ja sitä tuntuu oikein lorahtelevan housuihin.
Onko muilla samaa vaivaa?
kokoajan luulen että tulee housuihin jotain ihan muuta, kuten täti. töissäkin piti muutamaan otteeseen käydä tarkistamassa tilanne.
tämä on minulle aivan ennenkokematonta. lämmöt on olleet 37 lauantaista asti. ei kait tämä voi olla merkki uudesta oviksesta? mitään muita merkkejä siitä ei kyllä tosiaan ole, siis kipuilua. aina olen kyllä tuntenut oviksen tähän mennessä ja uskoisin että ei nyt viikon välein voi ovuloida.

Minulla ainakin viimeisimmässä kierrossa (josta raskauduin!), niin n. viikko oviksesta tuli taas ihan kuin uusi ovis, siis limoista päätellen.
Olisiko sitten ollut sitä kiinnittymisvuotoa vai mitä, mutta aiemmin sellaista ollut bongannut.

Pidän sulle peukkuja :)

Mulla kasn kierrosta mistä tärppäs, luulin taas ovuloivani uudestaa, n. viikko oikeesta oviksesta siis. Tuli ihan kirkasta ovismaista limaa ja paljon vessareissuilla pari päivää. Samalla vihlo myos vasempaan alamahaan. Sit ne limat loppu ja valkkarilla jatku, vihlonta jatku satunnaisesti. Mulla siis toi kiinnittymistä.

nelli rv6+1 :heart:

no mulla just tosiaa vähä yli viikko sit oli ovis, ja ke ja to oli vihlontaa alavatsassa vasemmalla. ja sit alko lorahtelee tota valkkaria.. ja sitä on tullut aika reilusti.
niin ja lievä pahoinvointi on alkanut myös, mutta sehän voi olla ehkä PMS-oire, vaikka menkkojen alkuun minulla ei sellaista aiemmin ole kuulunut. mutta mistä sitä koskaan tietää, voihan se joskus tullakkin, vaikka ei aiemmin ole ollut.
HUIH! Voiko tämä siis liittyä raskautumiseen... iiikkkss. en uskalla elätellä toivoa, pitää vaihtaa ajatuksia kovin muualle, ettei sitten tarvi pettyä kun täti tulee kyläilemään.
yksi keskenmeno on takana, niin yritän olla stressaamatta näillä vauva-asioilla, ettei tästä tule aivan toivotonta hommaa. mutta oli pakko tulla kyselee, ku mietitytti toi asia, et onko mulla muka toinen ovis.

Yhteistyössä