ovikello soi, en aukassu!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hah
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En mäkään avaa. Meidän kerrostalossa hyppää milloin mitäkin jehovia - tai niinku viimeks - mormonikirkon edustajatytöt rämpytti joka ovikelloa. Pitäis laittaa lappu oveen, että ovikellosta saa sähköiskun, ja koputuksia ei noteerata.

Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:
En mäkään avaa. Meidän kerrostalossa hyppää milloin mitäkin jehovia - tai niinku viimeks - mormonikirkon edustajatytöt rämpytti joka ovikelloa. Pitäis laittaa lappu oveen, että ovikellosta saa sähköiskun, ja koputuksia ei noteerata.

juu toi ois hyvä!

Enkä mä avaa, nykyään on kummasti vähentynyt jeppuloiden ja mormonien ravaaminen kun en koskaan avaa. Jos jollakulla on oikeaa asiaa niin sen erottaa siitä varovaisesta tyrkytysrimpautuksesta.

Itse avasin kerran oven Jehoville. Hieman nätisti sitten latelin totuuksia, kun yrittivät suorastaan valehdella historiaa! Sen jälkeen eivät tulleet, tuosta on aikaa yli 6 vuotta. Ilmeisesti pääsin mustalle listalle=)

Heh! Kerran oli paha, kun siipan mummo ja vaari päättivät tulla yllärivisiitille. No eihän siippa halunnut että ne näkee sen tuhkakupit, kun eivät tiedä että tämä polttaa. Hirveällä kiireellä siivos ne parvekkeelta pois, ja isovanhemmat senkun rämpyttää ovikelloa ja huhuilee. Meinas tulla hassu tilanne, kun minä odotan eteisessä milloin saan avata oven, ja mummo avaa postiluukun kurkkiakseen meille sisään :o :D :D

Mulle kävi kerran niin kun asuttiin kerrostalossa että olin juuri suihkussa kun ovikello soi.No,ajattelin että kun ei kukaan ollut ilmoittanut tulevansa meille niin ei siellä kukaan tärkeä voi olla enkä tietysti lähtennyt avaamaan.Seuraavaksi sitten kuulin kun avain kääntyi lukossa ja huoltomies lampsi muin miehinä sisälle ja huikkas vessan oven raosta että kuulut olevan suihkussa tulin noita patterreita tarkastamaan että toimiiko kun yläkerran mummo oli valittanut ettei hänen patterit lämpene.
Helvetti kun teki mieli sanoa muutama valittu sana.Mun mielestä niiden pitää laittaa aina lappu postiluukusta milloin ovat tulossa käymään ja jos ei olla silloin kotona niin tulevat sitten omilla avaimilla sisään.Nyt ei ollut mitään ilmoitusta tullut että ovat edes tulossa.Jos olisin tiennyt että ovat tulossa tiettynä päivänä ja tiettyyn aikaan niin en olisi kyllä silloin juuri suihkuun mennyt.
Onneksi nyt asutaan omakotitalossa.

Kaikista ärsyttävintä kerrostalossa on ettei ikinä tiedä koska huoltomies paukahtaa sisään :/ just äskön mentii pipilasten kanssa keskellä päivää suihkuu ja mietin et ois aika noloo ku huoltomies paukkaisi jotaki pesuhuone tarkastusta tekee :/

Alkuperäinen kirjoittaja Pyryharakka:
Mulle kävi kerran niin kun asuttiin kerrostalossa että olin juuri suihkussa kun ovikello soi.No,ajattelin että kun ei kukaan ollut ilmoittanut tulevansa meille niin ei siellä kukaan tärkeä voi olla enkä tietysti lähtennyt avaamaan.Seuraavaksi sitten kuulin kun avain kääntyi lukossa ja huoltomies lampsi muin miehinä sisälle ja huikkas vessan oven raosta että kuulut olevan suihkussa tulin noita patterreita tarkastamaan että toimiiko kun yläkerran mummo oli valittanut ettei hänen patterit lämpene.
Helvetti kun teki mieli sanoa muutama valittu sana.Mun mielestä niiden pitää laittaa aina lappu postiluukusta milloin ovat tulossa käymään ja jos ei olla silloin kotona niin tulevat sitten omilla avaimilla sisään.Nyt ei ollut mitään ilmoitusta tullut että ovat edes tulossa.Jos olisin tiennyt että ovat tulossa tiettynä päivänä ja tiettyyn aikaan niin en olisi kyllä silloin juuri suihkuun mennyt.

just tollasia inhottavia tapauksia! ja minä kerran nukuin töiden jälkeen sikeästi sohvalla enkä kuullut edes että ovikello soi ja sitten heräsin siihen kun ovi kävi ja nousin katsomaan unenpöpperössä ties minkänäkösenä ja millasissa vaatteissa, niin siellähän oli joku mies (huoltomies)sanoi että taisit olla nukkumassa ja että yläkerrassa oli jotain vesiongelmia/tukoksia että laitatko hanan päälle keittiöstä niin katotaan lähteekö...kyllä hävetti...

Alkuperäinen kirjoittaja Disaronno:
Minäkin aikoinaan lopulta hermostuin jehoviin ja pyysin heidät sisälle keittiön pöydän ääreen ja halusin todella keskustella heidän uskonnostaan. Sitten jättivät minut rauhaan.

No enpä oikee usko. Ne kyllä innostuu vaan jos joku haluaa keskustella. Ja tulee takuulla uudestaan kun ajattelee et on käännytettäviä.

Ja minä tyttö vetelin hirsiä vauvan kanssa sängyllä rintsikoissa ja alkkareissa kuumana kesäpäivänä ja heräsin siihen kun talkkari seisoi sängyn päädyssä, piti kuulemma pattereita tarkistaa ja luuli ettei kukaan ole kotona...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Pyryharakka:

just tollasia inhottavia tapauksia! ja minä kerran nukuin töiden jälkeen sikeästi sohvalla enkä kuullut edes että ovikello soi ja sitten heräsin siihen kun ovi kävi ja nousin katsomaan unenpöpperössä ties minkänäkösenä ja millasissa vaatteissa, niin siellähän oli joku mies (huoltomies)sanoi että taisit olla nukkumassa ja että yläkerrassa oli jotain vesiongelmia/tukoksia että laitatko hanan päälle keittiöstä niin katotaan lähteekö...kyllä hävetti...

Mä kyllä valittasin isännöitsijälle! Ei kai ne noin vaan saa kävellä ovesta sisään. Meillä ainakin joutuvat etukäteen ilmoittamaan, soittavat ja kysyvät milloin saa tulla.

Alkuperäinen kirjoittaja mää:
Alkuperäinen kirjoittaja Disaronno:
Minäkin aikoinaan lopulta hermostuin jehoviin ja pyysin heidät sisälle keittiön pöydän ääreen ja halusin todella keskustella heidän uskonnostaan. Sitten jättivät minut rauhaan.

No enpä oikee usko. Ne kyllä innostuu vaan jos joku haluaa keskustella. Ja tulee takuulla uudestaan kun ajattelee et on käännytettäviä.

Ei näkynyt sen jälkeen. Kyseenalaistin heidän uskontoaan sen verran. Lapsi saa itse tutustua eri uskontoihin ja päättää 16 vuotiaana mihin seurakuntaan haluaa itsensä kastettavan. Jos ei jehovaksi niin potkitaan suvusta pois mustana lampaana. Oli semmonen parintunnin sessio rouvien kanssa.

Riippuu millä kannalla on. Jos on epäröivä kannoissaan, varmasti tulevat uudestaan. Katsovat että on heikko ja helposti taivuteltavissa oleva tapaus (näitähän ne itekin on, eivät EDES TARKISTA FAKTOJA). Ittee vaan ärsyttää, että joku tulee mulle myymään ovelle uskontoaan eikä tiedä mistä puhuu! Ärrr! Pinna palaa =D Mulle ne tosiaan ei enää ton jäkleen tulleet, tosin en pyytänyt sisälle asti vaan ovella vain puhuin heidän kanssaan. Mut jos on hiljainen tai ei keksi aina sanottavaa, niin ei kannate päästää. Hehän kirjoittavat ylös potentiaaliset ehdokkaat ja sitten näitä pommittavat.

Ite osaan olla aika epäystävällinenkin, mutta yleensä ystävällisellä rupattelulla olen päässyt heistä eroon. Nykyään noita ei ole edes käynyt.

Ja jos niitä oikein lamppaa, niin hankkikaak oiria. Nekun haukahtelee (mutteivat näe että ovatkin pieniä ja kilttejä, innnoissaan haukkuvat)..niin lähtevät vikkelästi =)

REPS KOPS!!! Ei voi olla totta. Porukka menee piiloon vessaan ja ties mitä! Ei helevetti, tuommosta ei voi sattua, kuin Suomessa!!! Toinen samaa kaliiperia on että ei vatsata puhelimeen jos on tuntematon numero..

Kyllä muakin vatutti (ja säikähdin ihan kamalasti) yks kaunis kesäpäivä, kun olin ollut yön töissä ja kömmin nukkumaan siinä puol 8 aamulla. Heräsin pari tuntia myöhemmin tunteeseen, että mua tuijotetaan ja kun avasin silmäni, niin sängyn vieressä seiso joku maalariukko! Oli sitten isännöitsijä unohtanut ilmoittaa, että oli antanut maalarille yleisavaimen, jotta pääsee maalaamaan meidän partsinkin puuosat...rivitalossa siis asutaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Noo:
Kyllä muakin vatutti (ja säikähdin ihan kamalasti) yks kaunis kesäpäivä, kun olin ollut yön töissä ja kömmin nukkumaan siinä puol 8 aamulla. Heräsin pari tuntia myöhemmin tunteeseen, että mua tuijotetaan ja kun avasin silmäni, niin sängyn vieressä seiso joku maalariukko! Oli sitten isännöitsijä unohtanut ilmoittaa, että oli antanut maalarille yleisavaimen, jotta pääsee maalaamaan meidän partsinkin puuosat...rivitalossa siis asutaan.

niin toi ei ole kivaaa!!!!!!

Yhteistyössä