H
hah
Vieras
lieko jehovat tai muut. menin vessaan ja lukitsin oven, jos vaikka huoltomies oisi tunkenut omilla avaimilla sisään.....v..n kerrostalo!!!!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:En mäkään avaa. Meidän kerrostalossa hyppää milloin mitäkin jehovia - tai niinku viimeks - mormonikirkon edustajatytöt rämpytti joka ovikelloa. Pitäis laittaa lappu oveen, että ovikellosta saa sähköiskun, ja koputuksia ei noteerata.
Alkuperäinen kirjoittaja Pyryharakka:Mulle kävi kerran niin kun asuttiin kerrostalossa että olin juuri suihkussa kun ovikello soi.No,ajattelin että kun ei kukaan ollut ilmoittanut tulevansa meille niin ei siellä kukaan tärkeä voi olla enkä tietysti lähtennyt avaamaan.Seuraavaksi sitten kuulin kun avain kääntyi lukossa ja huoltomies lampsi muin miehinä sisälle ja huikkas vessan oven raosta että kuulut olevan suihkussa tulin noita patterreita tarkastamaan että toimiiko kun yläkerran mummo oli valittanut ettei hänen patterit lämpene.
Helvetti kun teki mieli sanoa muutama valittu sana.Mun mielestä niiden pitää laittaa aina lappu postiluukusta milloin ovat tulossa käymään ja jos ei olla silloin kotona niin tulevat sitten omilla avaimilla sisään.Nyt ei ollut mitään ilmoitusta tullut että ovat edes tulossa.Jos olisin tiennyt että ovat tulossa tiettynä päivänä ja tiettyyn aikaan niin en olisi kyllä silloin juuri suihkuun mennyt.
Onneksi nyt asutaan omakotitalossa.
Alkuperäinen kirjoittaja Disaronno:Minäkin aikoinaan lopulta hermostuin jehoviin ja pyysin heidät sisälle keittiön pöydän ääreen ja halusin todella keskustella heidän uskonnostaan. Sitten jättivät minut rauhaan.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Pyryharakka:Mulle kävi kerran niin kun asuttiin kerrostalossa että olin juuri suihkussa kun ovikello soi.No,ajattelin että kun ei kukaan ollut ilmoittanut tulevansa meille niin ei siellä kukaan tärkeä voi olla enkä tietysti lähtennyt avaamaan.Seuraavaksi sitten kuulin kun avain kääntyi lukossa ja huoltomies lampsi muin miehinä sisälle ja huikkas vessan oven raosta että kuulut olevan suihkussa tulin noita patterreita tarkastamaan että toimiiko kun yläkerran mummo oli valittanut ettei hänen patterit lämpene.
Helvetti kun teki mieli sanoa muutama valittu sana.Mun mielestä niiden pitää laittaa aina lappu postiluukusta milloin ovat tulossa käymään ja jos ei olla silloin kotona niin tulevat sitten omilla avaimilla sisään.Nyt ei ollut mitään ilmoitusta tullut että ovat edes tulossa.Jos olisin tiennyt että ovat tulossa tiettynä päivänä ja tiettyyn aikaan niin en olisi kyllä silloin juuri suihkuun mennyt.
Onneksi nyt asutaan omakotitalossa.
just tollasia inhottavia tapauksia! ja minä kerran nukuin töiden jälkeen sikeästi sohvalla enkä kuullut edes että ovikello soi ja sitten heräsin siihen kun ovi kävi ja nousin katsomaan unenpöpperössä ties minkänäkösenä ja millasissa vaatteissa, niin siellähän oli joku mies (huoltomies)sanoi että taisit olla nukkumassa ja että yläkerrassa oli jotain vesiongelmia/tukoksia että laitatko hanan päälle keittiöstä niin katotaan lähteekö...kyllä hävetti...
Alkuperäinen kirjoittaja mää:Alkuperäinen kirjoittaja Disaronno:Minäkin aikoinaan lopulta hermostuin jehoviin ja pyysin heidät sisälle keittiön pöydän ääreen ja halusin todella keskustella heidän uskonnostaan. Sitten jättivät minut rauhaan.
No enpä oikee usko. Ne kyllä innostuu vaan jos joku haluaa keskustella. Ja tulee takuulla uudestaan kun ajattelee et on käännytettäviä.
Alkuperäinen kirjoittaja Teollisuuskypärä:Meil ei enää jehovat pompi ku alaovet lukossa.Mul on aina turvaketju kii,ei siks et pelkäisin mut meil ei kyl ykskää huoltomies tuu omin lupineen sisälle![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Noo:Kyllä muakin vatutti (ja säikähdin ihan kamalasti) yks kaunis kesäpäivä, kun olin ollut yön töissä ja kömmin nukkumaan siinä puol 8 aamulla. Heräsin pari tuntia myöhemmin tunteeseen, että mua tuijotetaan ja kun avasin silmäni, niin sängyn vieressä seiso joku maalariukko! Oli sitten isännöitsijä unohtanut ilmoittaa, että oli antanut maalarille yleisavaimen, jotta pääsee maalaamaan meidän partsinkin puuosat...rivitalossa siis asutaan.