Ovatko Reiman haalarit TODELLA reilukokoisia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "zxc"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Z

"zxc"

Vieras
Ostin pojalle kirppikselta haalarin, katsoin että onpas iso, mutta oli meidän kokoa. Poika käyttää nyt 92-98 vaatteita ja se on kokoa 92. Kun tulin kotiin vertailin isovelin haalariin (joka on toista merkkiä) ja kokoa 104, eroa oli huimat 2 cm!!! Siis voiko oikeasti olla näin että Reiman 92 kokoinen haalari tarkoitettu yli 100cm lapsille?

Alkuperäinen kirjoittaja -minä-;28942247:
Meillä pojalla muuten 116cm vaatteet mutta reiman 104 haalari että erittäin reipasta kokoa ovat :)

joo, mitäköhän järkeä tuossa on, että vaatteet ovat yli 10 cm lian isot. no, ei muuta ku uutta haalaria etsimään....

On ne kyllä tosi reiluja. Mulla 90cm muksu ja ostin 92 reima-haalarin, todella iso on... 86 on suht sopiva, mutta väljää siinäkin. Saas nähdä pystyykö tuota 92 senttistä haalaria edes tänä talvena käyttämään..

Vähän hölmöä mun mielestä mitoittaa noin, että vaatteet on liian isoja.

Reimahan tehnyt totaalisen kasvojenkohotuksen, ovatkohan uuden brändin haalarit mitoitukseltaan erilaisia? Olisiko ollut anana :n blogi, jossa Reiman uudesta ilmeestä luin.

Meillä ei ole ollut Reimalta haalaria kuin joskus vauva-aikana, ja se oli muistaakseni samaa kokoa kuin silloin pidossa olleet sisävaatteet. Nyt kuitenkin tilasin keväällä 105cm pitkälle tytölle Reimatecin vk-takin, ja se oli todella knafti! Hihat olivat aika pitkät mutta hoikkeliinilla lapsella takin helma oli hullunkurisen lyhyt ja napakka. Ei ollut malliltaan kyllä ulkoleikkeihin sopiva se takki, meni palautukseen. Pari ''poikien mallista'' takkia meillä on Reimalta kokoa 110 ja ne ovat oikein sopivia nyt 110cm tytölle, kuten myös 110cm ulkohousut.

Tutan reilusta mitoituksesta puheen ollen: meillä on käytössä tuolla 110cm tytöllä Tutan 98-senttiset collegepöksyt :D

Yhteistyössä