Ovatko raskausoireet olleet samanlaiset ekassa ja tokassa raskaudessa?

En löytänyt äkkisältään tästä keskustelua. Huolettaa kun oireet ovat vähäisiä verrattuna esikoisen alkuraskauteen. Esikoisesta oli tissit tosi kipeet jo ennen plussatestiä ja tästä toisesta raskaudesta ei juuri mitään tuntemuksia. Plussat ovat kuitenkin selvät. Onko teillä muilla ollut oireet erilaisia eri raskauksien aikana?
 
Odotan toista lasta (rv11 menossa) ja samaa raskauksissa on se, että alapään limakalvoja kutittaa tosi paljon (tämä loppui ekassa raskaudessa vasta rv17 jälkeen). Erilaista on se, että ekassa raskaudessa rinnat kipeytyi heti raskaustestin aikaan ja vieläkään ei ole rinnat yhtä kipeät kuin silloin. Nyt tässä toisessa raskaudessa on ylämahakipua + suolisto-oireita, joita ei ollut ekassa raskaudessa. Tosin en tiedä, onko tämä jotain ihan raskauteen kuulumatontakin.
 
Mulla myös ollut aikalailla erilaisia, ihan ekassa (meni kesken rv10) raskaudessa oli koko tissit kipeät, esikoista odottaessa vain nännit ja nyt ei oo ainakaan vielä juuri yhtään kipeä rintavarustus. Aiemmin ei oo ollut päänsärkyä alussa, nyt mua on särkenyt enemmän tai vähemmän jo viikon (tänään vasta 4+3!). Ylämahakipua en myöskään muista aiemmista, nyt on aika samanlaisia oireita kun Muikkusella.
 
Ekasta voin pahoin, olin väsynyt, rinnat JÄRKYN kipeet, oli KUUMA, sukat ahdisti ja vaatteita olis pitänyt vähentää koko ajan :D

Nyt on satunnaisesti tehnyt huonoa, mut menny tosi nopeesti ohi, siis lähinnä vaan vähän etonu. Tissit on normaalit, ei kipeet, vähän turvonneet. Väsy on ollut ihan järkyttävä. Ja vilu! Iltakaudet mä palelen, vaikka isäntä lämmittää leivinuunia ja takkaa kilpaa, ni aina vaan kamala horkka.

rv vasta 10+5... Tiä sit, jännittää et oonko edes raskaanakaan, se "tunne" raskaanaolemisesta on tosi heikko.
 
Mulla kaikissa raskauksissa(8) oireet olleet hyvin samanlaiset.Pahoinvointi alkanut viikolla 6-8,lievää yleensä,koskaan en ole oksentanut.Lievää rintojen arkuutta kaikista.Palelu ja kova väsymys ollut kaikissa yhdistävä tekijä.Mitään suuria eroja siis ei ole ollut,tässä raskaudessa pahoinvointi tuntuu kestävän pisimpään,nyt rv 12+ ja edelleen voin pahoin aika-ajoin :|
Loppuraskaudet vasta eronneet kovastikin toisistaan :p
Evita sekä 7pientäsuurta sekä bonus rv 12+2
 
Mulla olleet molemmissa raskauksissa oireet oikestaan täysin samanlaiset. Tosin harkkasupisteluja oli esikoisesta jo vähän aiemmin, noin rv 20+ ja toisesta noin rv 22+. Esikoinen on tyttö ja tämä toinen tulokas on rakenneultran mukaan poika (jota en kyllä meinannut uskoa koska "oireet" tosiaan niin samalaiset).
 
Mlla alkuraskauden oireet oli molemmista aika samanlaiset, peruspahoinvointia ja väsymystä. Ensimmäistä odottaessa lonkat löystyivät "lonksuviksi" jo rv10, toisesta lonkat ovat ainoa paikka, joka ei ole vielä oireillut (nyt rv30). Ensimmäinen tyttö, nyt poika tulossa. Raskaudet on olleet täysin erilaiset rv 25 jälkeen, johtuu varmaan siitä, että lapset ovat mun kropassa ihan eri paikoissa.
 
Mulla kaksi ekaa raskautta ovat olleet oireiltaan lähes samanlaisia. Hyvin oireettomia alukraskaudessa. Väsy ja nälkä suurimmat oireet. Pahoinvointia ei yhtään. Tokassa oli sitten pahat liitoskivut rv 15 alkaen. Molemmissa ennenaikaiset supparit laittoivat lepoon. Nyt kolmas menossa rv 7+5 ja viimeisen viikon pahoinvointia on ollut lähes koko ajan. Alku ainakin ihan erilainen. Kaksi ekaa lasta on tyttöjä.
 
Todella erilaisia ovat olleet. Ensimmäinen alkuraskaus liki oireeton ja kaikin puolin erittäin helppo. (Poika tuli. ) Nyt tyttöä odottaessa ympärivuorokautista etovaa oloa, univaikeuksia, väsymystä ja mieli tosi herkkänä alkuraskauden ajan.
 

Yhteistyössä