Ovatko nämä sopivat juhlatarjoilut?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Ninni"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

"Ninni"

Vieras
Meitä on yhteensä 40 henkeä esikoiseni 4v synttäreillä. Lapsia on 8. Sopivatko nämä tarjoilut teistä sekä lapsille että aikuisille? Esikoiseni haluaisi voileipäkakkua, johon hän on hurahtanut. Mitä tarjoaisitte lohivoileipäkakun lisäksi? Minulla on ideat loppuneet, yleensä olen tehnyt ruokia aivan liikaa synttäreille (on ollut sen seitsemää sorttia ja ylikin) ja aina ruokaa jää myös yli reippaasti ja rahaa palaa. Ajattelin hiukan yksinkertaistaa tänä vuonna suolaisten tarjottavien kohdalla.. Makeat tarjottavat on jo tiedossa ja niitä saa mielellään myös kommentoida!

Suolaiset:
lohivoileipäkakku
+ mitä muuta??? HELP

Makeat:
Valkosuklaa-vadelma täytekakku
suklaamuffinseja kermaisella kuorrutteella
mustikkapiirakka
keksejä
nameja

Juotavana tarjotaan omatekoista marjamehua ja aikuisille lisäksi kahvia ja teetä.

Kiitos jos vaivaudutte vastaamaan :) !

kolmioleipiä (esim.kana, currytuorejuusto, persikka, kermaviili / kinkku, valkosipulituorejuusto, kurkkusalaatti, kermaviili -täytteellä), voitaikinahyrriä valitsemallasi täytteellä (kinkku, salami, jauheliha), suolaisia muffinsseja tai tuulihattuja, ihan perussuolainen piirakka tai pitsa.

Joku kalaton suolainen toiseksi jos on vaikka kala-allergikkoja (tai varmaan tiedätkin onko vai ei). Karjalanpiirakat hyvä idea tai ihan perinteinen kinkkupiirakka tms. Itse jättäisin makeista pois joko mustikkapiirakan tai muffinssit, ovat kakun lisänä kuitenkin aika täyttävää tavaraa. Omasta kokemuksesta sanoisin että lapsille maistuu parhaiten just kaikki pikkujutut, karkit, sipsit ja keksit.

[QUOTE="Nam";24387619]Nam, tavallisia "herkku leipiä" mitä ei synttäreillä enää saa. Siis ihan perus leivät (paahto, voi, salaatti, kinkku, juusto,kurkku ja tomaatti)[/QUOTE]

ja niitä kun ei tarvii edes alkaa nykyisin valmiiksi tekemään, vaan riittää kun tarpeita on esillä, josta jokainen voi itse tehdä haluamansa leivän

[QUOTE="Ninni";24387625]Kiitos, hyviä ideoita kaikki :)
Hmmm!
Laittaisitteko vielä raikasta salaattia suolaisten lisäksi?[/QUOTE]

nykyisin on aika paljon tällaista tapaa, että salaattia on lisäksi, ja minusta se on ihan jees, jos vaan viitsii alkaa salaattia itse vääntämään

Yhteistyössä