Hei rookie78,
Niin, mutta ei voi varmasti tietää (ilman ovistikkuja ainakaan) milloin ovulaatio on. eli näin ollen tavallaan "voi raskautua milloin vaan", koska ovulaatio ei todellakaan ole aina 14 päivää ennen menkkoja.
Minulla on 14 päivää ennen menkkoja kovat alavatsa- ja selkäkivut, ja olen aina yhdistänyt ne ovulaatioon. Tikut käyttöön otettuani ja juteltuani gyneni kanssa ymmärsin, että se kyseinen kipu oli munasolun irtatutumiskipua tai jotain muuta, ja itse ovulaatio oli minulla vain 6 päivää ennen menkkoja.
Raskauduin ekan kerran juuri tällaisesta kierrosta, eli ovulaationi oli viikko ennen menkkoja. Kirjoista lukemalla tämänhän ei pitäs olla mahdollista. Kehot on yksilöllisiä, samoin kierrot.
Kirjoituksesi viimeinen virke tavallaan pyörtää itsensä: Aina ei ole mahdollista tulla raskaaksi; vain ovulaation aikaan voi hedelmöittyä. Totta! Mutta kun se ovulaatio voi todellakin olla koska vain, eikä tasan 14 päivää ennen menkkoja.
(Itse tunnistan oviksen nimenomaan kananmunamaisista limoista + tikuilla testaamalla, alavatsa- ja selkäkivut vain hämäävät)