Outoo olla kun pikkunen on poissa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jätkä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Jätkä

Tunnettu jäsen
25.10.2004
37 008
46
48
Vietiin pikku Bin Laden kummeille tänään jäähtymään, käy asunto liian pieneksi kaikille kolmelle sällille näin lomilla.
Nyt on ihan outoa olla, kun ei ole perskärpänen tuossa nysväämässä vieressä tai huutelemassa sängystään.
Pikkunen on ensimmäistä kertaansa yksin yökylässä, toivottavasti ei tule hätä siellä.
:xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja pehmomutsi:
No, äidillä taitaa sitten ikävöidessä jäädä unet vähiin :)

Tai sitten ei. :D
Oikeesti tekee hyvää olla pari päivää erossa tuosta 6 -vuotiaasta hirviöstä ja hän on kummitädin kovassa kurissa tämän ajan. :D

Meillä myös tyttö jo toista yötä peräkkäin mummilla!! Ikävä on äidillä suurempi kuin tyttärellä, mutta tissin yritän jättää. Sekin taitaa koskea äitiin enempi...
Tätä ennen on ollut pari kertaa yökyläs. No, olin illan töissä, joten en ehtinyt hirveesti suremaan. Tyhjää on kuitenkin ja hiljaista. Ihan kuin joku puuttuis... ;)

Joo tuohon meidänkin 6-vuotiaaseen kun sais joskus vähän pesäeroa :whistle: Minnehän sen pukkais jäähylle kun ei se mummulassakaan viihdy kuin pari tuntia vaikka aina kovalla tohinalla haluaa yökylään. Kohta jo itkun kanssa soittaa että haluaa kotiin :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:
Joo tuohon meidänkin 6-vuotiaaseen kun sais joskus vähän pesäeroa :whistle: Minnehän sen pukkais jäähylle kun ei se mummulassakaan viihdy kuin pari tuntia vaikka aina kovalla tohinalla haluaa yökylään. Kohta jo itkun kanssa soittaa että haluaa kotiin :heart:

Me kun ei lähdetä ajamaan sinne ja takaisin, sälli jo tietääkin sen. Eikä lähde kummitäti eikä setäkään. :D
Pakkopullaloma rulettaa. B)

poika (2v) lähti isänsä kanssa etelä suomeen parin päivän reissulle tapaamaan pappaa ja mummoa (isän vanhempia), setiä, tätejä ja serkkuja... kivaa sillä kuulostaa olevan ja hyvä niin, ollut aina kiinni minussa ja minä hänessä.. nyt kun itse vielä saisi itse ikävän edes hetkeksi hellittämään :'( eka kerta kun on useamman päivän ja vielä niin kaukana!! aina ollut 40km säteellä niinä harvana kertana kun ollut ja yleensä vain yön tai pari tuntia...

meillä lapset tosi harvoin yökylässä (ei oo paikkaa mihin viedä), ni mulla on aina ihan orpo olo.
nyt meidän kuopus menee lauantaina ekan kerran yökylään, taitaa mulle sitten itku tulla :)

Alkuperäinen kirjoittaja kriztina83:
poika (2v) lähti isänsä kanssa etelä suomeen parin päivän reissulle tapaamaan pappaa ja mummoa (isän vanhempia), setiä, tätejä ja serkkuja... kivaa sillä kuulostaa olevan ja hyvä niin, ollut aina kiinni minussa ja minä hänessä.. nyt kun itse vielä saisi itse ikävän edes hetkeksi hellittämään :'( eka kerta kun on useamman päivän ja vielä niin kaukana!! aina ollut 40km säteellä niinä harvana kertana kun ollut ja yleensä vain yön tai pari tuntia...

Kuulostaa hyvinkin tutulta! Mun tyttö 1.5v. Mutta ota sinä tämä "loma" lepäilyn kannalta ja lataa akkuja! :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:

Me kun ei lähdetä ajamaan sinne ja takaisin, sälli jo tietääkin sen. Eikä lähde kummitäti eikä setäkään. :D

Jaa teillä on pakkopullalomapaikka vähän kauempana, good for you. Meillä matkaa mummolaan 1 km joten välimatkaa ei voi käyttää tekosyynä

:headwall: :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:

Jaa teillä on pakkopullalomapaikka vähän kauempana, good for you. Meillä matkaa mummolaan 1 km joten välimatkaa ei voi käyttää tekosyynä

:headwall: :headwall:

No joo, tuolla vantaalla vain, mutta emme lähde hakemaan ihan ensi itkusta(tuskimpa sellaista edes tulee) =)

Alkuperäinen kirjoittaja joppana:

Kuulostaa hyvinkin tutulta! Mun tyttö 1.5v. Mutta ota sinä tämä "loma" lepäilyn kannalta ja lataa akkuja! :hug:

voi kun voisinkin... oikeesti yrittäny kaikkee keksiä ja innostua... heräsin aamulla jo 7 ja ihmettelin kun ei pienet kädet oo tullu äitii herättään.. päiväl ei kukaa pyytäny kiikkumaan eikä liukumäkee laskemaan, ei kokeillu kysyä oisko tänää jo karkki päivä :) oikeesti ollu tosi vaikeeta, vaikka varmaan on hyväksi välillä pieni ero ja isäänsä näkee työn puolesta harvemmin et sillee kiva isä-poika reissu ja kun ite en enää pysty autos matkustaa pitkii matkoi tän massun takia ni kiva et ees ne pääsi... mut ku ei oo mun huppana kotona ni on jopa pelottavan hiljasta!!! eikä ketää kelle laulaa juna juna, niin ku poikani sanoo ni iltalauluksi, se kun ei halua puhelimeen mun kaa, ja ehkä parempiki et ei rupee itkeen, enkä mä...

Alkuperäinen kirjoittaja joppana:

voi kun voisinkin... oikeesti yrittäny kaikkee keksiä ja innostua... heräsin aamulla jo 7 ja ihmettelin kun ei pienet kädet oo tullu äitii herättään.. päiväl ei kukaa pyytäny kiikkumaan eikä liukumäkee laskemaan, ei kokeillu kysyä oisko tänää jo karkki päivä :) oikeesti ollu tosi vaikeeta, vaikka varmaan on hyväksi välillä pieni ero ja isäänsä näkee työn puolesta harvemmin et sillee kiva isä-poika reissu ja kun ite en enää pysty autos matkustaa pitkii matkoi tän massun takia ni kiva et ees ne pääsi... mut ku ei oo mun huppana kotona ni on jopa pelottavan hiljasta!!! eikä ketää kelle laulaa juna juna, niin ku poikani sanoo ni iltalauluksi, se kun ei halua puhelimeen mun kaa, ja ehkä parempiki et ei rupee itkeen, enkä mä...

Yritä nyt vain levätä!! Se tekee tosiaan teille molemmille hyvää. Ite olen todellakin kaivannut katkeematonta yöunta ja tisittelykin on syytä saada loppumaan, vaikka se koskeekin kovasti.

Yhteistyössä