Alkuperäinen kirjoittaja joppana:
Alkuperäinen kirjoittaja kriztina83:
poika (2v) lähti isänsä kanssa etelä suomeen parin päivän reissulle tapaamaan pappaa ja mummoa (isän vanhempia), setiä, tätejä ja serkkuja... kivaa sillä kuulostaa olevan ja hyvä niin, ollut aina kiinni minussa ja minä hänessä.. nyt kun itse vielä saisi itse ikävän edes hetkeksi hellittämään :'( eka kerta kun on useamman päivän ja vielä niin kaukana!! aina ollut 40km säteellä niinä harvana kertana kun ollut ja yleensä vain yön tai pari tuntia...
Kuulostaa hyvinkin tutulta! Mun tyttö 1.5v. Mutta ota sinä tämä "loma" lepäilyn kannalta ja lataa akkuja! :hug:
voi kun voisinkin... oikeesti yrittäny kaikkee keksiä ja innostua... heräsin aamulla jo 7 ja ihmettelin kun ei pienet kädet oo tullu äitii herättään.. päiväl ei kukaa pyytäny kiikkumaan eikä liukumäkee laskemaan, ei kokeillu kysyä oisko tänää jo karkki päivä

oikeesti ollu tosi vaikeeta, vaikka varmaan on hyväksi välillä pieni ero ja isäänsä näkee työn puolesta harvemmin et sillee kiva isä-poika reissu ja kun ite en enää pysty autos matkustaa pitkii matkoi tän massun takia ni kiva et ees ne pääsi... mut ku ei oo mun huppana kotona ni on jopa pelottavan hiljasta!!! eikä ketää kelle laulaa juna juna, niin ku poikani sanoo ni iltalauluksi, se kun ei halua puhelimeen mun kaa, ja ehkä parempiki et ei rupee itkeen, enkä mä...