Outoja tuntemuksia ollu koko yön..joko sitä pääsis vai ei...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja wiivi84
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

wiivi84

Aktiivinen jäsen
06.06.2005
5 035
0
36
Jostain puoli 3 asti olen sängyssä koittanu nukkua ja pyöriskellä , mutta unen päästä en oo kokonaan päässy kiinni kun on kai supistellu, sen verran horroksessa tuolla makoilin etten voi varmaksi sanoa. jossain välissä kyllä maha oli useaankin otteeseen kovana, kipua tuntui koko mahassa ja nivusissa. makasin kyljelteni ja jos koitin suoristaa jalat kokonaan kipu yltyi, sitten rupes närästää ja oli pakko nousta.

samoin tein alkoi kamala vessahätä ja pöntöllä istuessa alkoi tuntua siltä että vois tulla oksennus.

itse olen kuitenkin kokoajan sitä mieltä ettei tästä vielä lähetä kuukauteen synnyttämään, mutta mielessä tuntuu kuitenkin vähän väliä ajatus että mitä jos sittenkin.

nyt on pakko kuulostella ja kokeilla vähän touhuta ja levätä ja kattoa jatkuuko, miehen meinaa pitäis lähtee aamulla ajelemaan helsinkiin ja hakemaan sen serkku tänne, mutta haluisin että tää vauva ilmottaa ennen sitä että jos oikeesti haluaa maailmaan nyt..

Esikon synnytys alko vesien menolla, ja pikku neidistä alko suoraan säännölliset supistukset, joten tää on jotain ihan uutta

Alkuperäinen kirjoittaja jennuli:
voihan tuossa vielä mennä, mutta mulla alkoi synnytys noilla reisisupistuksilla, ensin niitä kolme tuntia ja sit alkoi vatsasupparit, joista 12 h ja tyttö oli sylissä, onnea matkaan :D

siksi en usko että tää vielä syntyis kun viikkoja vasta 37+2 ja aikasemmat syntyny 41+1 ja 41+4

nyt pikkasen rauhottu mutta välillä supistuksia tulee, sellanen palan tuntu vain vaivaa tuolla kurkussa, yök..esikon synnytyksessä oksensin moneen kertaan.
niin ja suolikin näköjään tyhjenteli ittensä, mutta silti en usko :ashamed:

mulla rv 40+1 ja viime yönä oli samanlaista kipuilua kuin sulla,ei suppareita,mutta maha meni kovaksi monta kertaa ja vatsakipu oli sellaista tavallista vatsakivun tunnetta kauttaaltaan,ei mitenkään tuntunut synnytykseen liittyvältä,joka asento kyllä hetken päästä alkoi sattumaan ja vessassa sai ravata yhtenään :P hereillä olin koko yön juuri sen takia että kipuilu oli kuitenkin sen verran voimakasta ettei saanut unta,mutta näin aamulla kun nousin ylös niin kipuilukin lopuui,painontunnetta vain alaspäin koko ajan :P siskot on syntyneet vkoilla 35+4,39+3 ja 41+0,mihinköhän väliin tämä sijoittuu...

ja jossakin vaiheessa yötä mullekin tuli toi oksennuksen tunne,tuli ihan hirmu huono olo.tälläistä en olekkaan ennen kokenut,hieman mietityttää kauanko tästä on vielä synnytykseen aikaa..

juu siis tuskin synnyttämään oon menossa kun jos tässä paikallaan istuu niin tulee suppareita aikas harvoin eikä oo kivuliaita vaan tuntuu vaan pahalta :ashamed: pihalla kävin kävelemässä niin tuli pikkasen useammin noi suppareita.. pitäisköhän mennä kysyy ukolta että jos kokeiltas sitä yhtä s:ää ja katotaan mitä tapahtuu.

sekään ei ois kiva että ukko kerkeis hakemaan serkkunsa ja sen lapsen tänne meille ja sit kohta mä ilmottaisin että nyt lähetää

Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:
juu siis tuskin synnyttämään oon menossa kun jos tässä paikallaan istuu niin tulee suppareita aikas harvoin eikä oo kivuliaita vaan tuntuu vaan pahalta :ashamed: pihalla kävin kävelemässä niin tuli pikkasen useammin noi suppareita.. pitäisköhän mennä kysyy ukolta että jos kokeiltas sitä yhtä s:ää ja katotaan mitä tapahtuu.

sekään ei ois kiva että ukko kerkeis hakemaan serkkunsa ja sen lapsen tänne meille ja sit kohta mä ilmottaisin että nyt lähetää

mee vaan herättään mies :D toivottavasti ois nyt nyt lähtö lähellä!

Alkuperäinen kirjoittaja niina22:

kohta ajattelin mennä..ei oo paljoo tullu supistuksia, mutta suolta painaa kyllä oikein olan takaa..pitäis varmaa vähän siivoilla ja jos laittais saunan päälle :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja niina22:

kohta ajattelin mennä..ei oo paljoo tullu supistuksia, mutta suolta painaa kyllä oikein olan takaa..pitäis varmaa vähän siivoilla ja jos laittais saunan päälle :laugh:

ja jos oikeen oot nopee niin peset ekaks ikkunat,sit saunaan ja herätä miehen :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Sukkamustanen takkuaivo:
Ässän jälkeen en kyllä uskaltaisi ukkoa päästää ollenkaan.

en mä sitä haluiskaan päästää ollenkaa vaikka mitään ei tehtäis..supparit ei oo kivuliaita mutta ei kokonaan kivuttomiakaan ...välillä niitä tulee. mutta koska aikasemmissa raskauksissa ei näin oo ollu ni oon hiukan varpaillani

Eiköhän kuitenkin kannattaisi yrittää levätä ja saada supparit rauhoittumaan. Viikkojahan on kyllä hyvin, mutta muutama lisää masussa tekee myös vauvalle hyvää. Itse olen synnyttänyt 35 ja 38 viikoilla ja vauvojen ero oli iso, vaikka esikoinen ei ollu lastenteholla kuin 2 päivää.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Eiköhän kuitenkin kannattaisi yrittää levätä ja saada supparit rauhoittumaan. Viikkojahan on kyllä hyvin, mutta muutama lisää masussa tekee myös vauvalle hyvää. Itse olen synnyttänyt 35 ja 38 viikoilla ja vauvojen ero oli iso, vaikka esikoinen ei ollu lastenteholla kuin 2 päivää.

no 6 asti makasin sängyssä ja sen jälkeen oon istunu sohvalla, ja käyny kaks kertaa ulkona ja vessassa miljoona kertaa..kuinka paljon enemmän pitäis lepäillä? mulla on kuitenki noi kaks lastaki hoidettava..

enkä mä nyt edelleenkään usko että tää tästä vielä syntyy ennen elokuuta

Ompas kummallista, paikalla kun istuu ni ei tuu supistuksia ollenkaa, sit jos kävelee vähänki ni tulee supistus niin että sen tuntee hyvin mutta ei oo kivulias *raapii päätään*

on niin outoo ku aikasemmin on aina tienny et millon pitää lähteä, siit ei oo ollu epäilystäkää

Alkuperäinen kirjoittaja tr:
tulethan wiivi kertomaan päivän mittaan olosi?

juu, nyt mietin että mitä tehä sen miehen serkun kanssa, ku sen pitäis tulla korjaa mun auto, mutta jos meille sattuiski tulee lähtö ni se ei pääsis pois täältä millään...

tuota piti viel kysymäni että voiko synnytys olla kuitenkin lähellä vaikka toi vaavi tuolla myllää hirmusesti supistusten välillä?? viime viikolla neuvolassa sanoivat että on tosi ylhäällä vielä eikä oo kiinnittyny, mutta ei edellinenkää laskeutunu ku vasta synnytyksessä, se vaan ei enää myllänny loppuajasta paljoo ollenkaa

Mulla lähti noin 2 vuotta takaperin synnytys käyntiin - Just tollanen yö oli, aamulla hiljenty supistukset ja muut kolotukset. Mulla vaan tuli tässä aamun tienoilla limatulppaa, 12 jälkeen lähti uudestaan supistukset voimistumaan. Touhuilin kyllä päivän normaalisti, en uskonu itekkään et syntyis :)

Ja menihän siinä vielä aikaa, illalla 20.00 lapset päätettiin varuiks viedä hoitoon, klo 3 yöllä sairaalaan 6cm auki ja aamu 6 synty vihdoin.

Itselläni oli samanlaista neljättä odottaessa. Teki tuloaan n. 3 viikkoa ja unet oli vähissä. Oli ainakin viidesti jo hilkulla, etten lähtenyt sairaalaan... Mutta itse "toimitus" olikin sitten sairaalassa nopea, kun paikat oli ajan kanssa pehmenneet tosi hyvin =)

Yhteistyössä