outoa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja noitako
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

noitako

Vieras
mulla on vähän crazy-olo. Eilen yht'äkkiä sain jostain ajatuksen, että lentokoneet törmäävät toisiinsa. Se ajatus vaivasi vielä yölläkin ennen nukkumaan menoa. No nyt sitten äsken lueskelin netistä uutisia ja kas kummaa... lentokoneet oli törmäilly :o

tämä ei suinkaan ole ensimmäinen kerta. Kerran yövuorosta ajaessani sain päääni, että ajan kolarin. Seuraavana aamuna työkaverini oli ajanut kolarin yövuoron jälkeen. puolisen vuotta sitten sain junaradan kohdalla sellaisen ajatuksen, että juna törmää autooni. kahden päivän päästä nuorten auto jäi junan alle siinä samassa kohtaa.

Alan tulla hulluksi ja kohta ei uskalla enään leikitellä mielikuvituksella :(

eipä varmasti mikään kiva juttu itselle :( !!kun lukee näistä ihmisistä jotka on jollain tasolla aavistaneet onnettomuuden niin nousee kyl niskakarvat pystyyn. Nythän oli just se missä se helikopteri oli törmänny johonkin ja siel oli ollu yhden perheen isä ja poika, äiti oli jättänyt väliin ku oli tullu tunne ettei kannata mennä kyytiin...isä ja poika menehtyivät...
raskas kyky...

päässäsi risteilee tuollaisia ahdistavia ajatuksia kaiken aikaa. ja sitten joskus kohdalle osuu sattuma. niitä muista et muista kun mitään erikoista ei tapahtunut.

älä nyt vaan ala omaan noituuteesi uskoa.

Mulla samanlaista, olen huomannut, että jos sanon asiasta jollekkin niin se ei tapahdu, mutta jos vain mietin päässäni niin tapahtuu

esim, citymarketin kohdalla ajeltiin pyörillä ja tuli sellainen olo, että jään auton alle tänään. Takastullessa siinä SAMASSA kohdassa mieheeni törmäsi auto, hänelle ei käynyt kuinkaan, mutta pyörä meni "lunastuskuntoon"

esimerkkejä on paljon paljon, tuo vain jäänyt parhaiten mieleeni. Olen tosiaan huomannut, että aina kannattaa sanoa heti jollekkin, että tuntuu siltä, silloin mun kuvitelmat ei oo koskaan toteutuneet

Yhteistyössä