outoa vatsakipua

olen käynyt lääkärillä pariinkin otteeseen, mutta eivät osaa selvittää mistä alavatsakipuilu johtuu. onko teillä ollut sellaista hetkittäistä vihlovaa kipua? minulla jatkunut jo parisen kuukautta tätä :s

Aaaa... Auts!!!

Ei oo sit mitään käsitystä, kummalliselta kuulostaa. Eikös ne lääkärit vois ultrata sitä?
Mulla siis vihlaisee kerran kaks tyyliin kuukaudessa ja oon jotenkin yhdistäny sen ovikseen. Nii, siitä sit tuli mieleen jos ultrais ja kattois et munasarjat on ok, koska en mä jaksais myöskään aatella et suolisto vihlois :O

Mut tosiaan ihan tämmöstä omaa funtsimista, ei mulla mitään käsitystä ole.

Alkuperäinen kirjoittaja fairytalez:
no kyllä häiritsee todellakin..kun koko ajan tyyliin koskee..ja ikinä eivät osaa selvittää mikä on..kai se pitää kuopioon mennä...jospa ne siellä ne lääkärit tietäis...
Mulla on saman tyyppistä kipuilua ja kävin yksityisellä gynellä ultrauttamassa. Löytyi pco. :/

sain lähetteen lääkäriin toiselle paikkakunnalle.toivottavasti siellä osaavat tutkia... onkohan tää nyt niin ku normaalia kun heti ovulaation aikaan kipeni nännit kosketusaroiksi,mahaa juilii jatkuvasti,valkovuotoa oli ovulaation jälkeenkin jonkun aikaa,päätä särkee,väsymystä on koko ajan vaikk miten paljon nukkuis,etova olo koko ajan. kuukautiset pitäisi alkaa ensi viikolla viimeistään..

Yhteistyössä