outoa käytöstä mieheltä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "natalie"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

"natalie"

Vieras
avasin hiljattain suljetut välilehdet(olettamuksena että ne on mun juttui), tuli ruutu tv:n linkki ja siinä ohjelmassa käsiteltiin nuorten tyttöjen hyväksikäyttöä(oisko ollu joku dokumentti).

olin ihan suu auki, no sit ajattelin että ei sit vissiin mies oo löytänyt tylsistyneenä parempaakaan. Kävin vilasee käyttöhirstorian,eipä löytynyt mitään tosta.

Mullehan on siis ihan sama mitä ohjelmia/elokuvia/dokumentteja tms mies katsoo, mutta miksi helvetissä se on poistanut tuon sivuhistoriasta?? Omien sanojensa mukaan ei poista ikinä mitään kun ei oo tarvetta. En vaan voi käsittää syytä miksi on poistanut tuon osalta sivuhistorian.

Tästä herää epäilys että poistaa varmaan sit kaikennäköistä muutakin,kiva, onkohan jotain sellastakin mikä ei oo mun silmille. No joo itseaiheeseen ymmärtääkö joku miks tollaset pitää poistaa? (lapsetkaane ei pääse koneelle itsekseen).

[QUOTE="vieras";25859906]Sä olet kattonut väärin. Jos sivuhistoria on poistettu et saa niitä hiljattain suljettuja välilehtiäkään sellaisenaan auki.

Ihme epäilyä[/QUOTE]

Saa. Koneeni poistaa sivuhistorian (kyllä), mutta jos en sulje selainta; saan suljetut välilehdet näkyviin (ja toistan: varsinainen sivuhistoria ei näytä mtn).

Eipä mun pitäisi mitään todistella :)

[QUOTE="vieras";25859907]just siks ku sä oot tommonen kyyla!
En kattelis tommosta hysteerikkoa[/QUOTE]

no kyllä mä saan oman koneeni sivuhistorian kattoo jos haluun! Mutta sitä en käsitä miksi alkaa poistaa mitään,jos ei haittaa että minä näen sen. Ja miksi itse on aiemmin sanonut että ei poista sivuhistoriasta mitään.

Niin kerrohan mulle miksi salata asia jossa ei oo mitään salattavaa,onhan se outoa. Niin ja tuo mies on jäänyt niin helvetin monta kertaa kiinni valehtelusta ja salailusta, niin toi nyt vaan todistaa sen edelleen on epäluotettava. (vaikka sinänsä yksittäisenä tapauksena pikku juttu) mutta toimimalla näin on jälleen kerran valehdellut mulle. kiva jos se ei oo sulle ongelma,mut mulle on.

Ja jos luottamus petetään kunnolla niin ei se tuu näin takas.

mutta alunperin kyllä ihmettelin oikeesti sitä että miks joku viittii nähä vaivan ja poistaa merlityksettömän asian.

Yhteistyössä