Outoa, että fb:ssä päiväkaudet roikkuvat olettavat muidenkin tekevän samaa ja jakavat kaiken vain siellä:D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja noob
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

noob

Vieras
Itse en käy facebookissa joka päivä, enkä juurikaan jaa siellä mitään. Joskus kuvia. Sitten on tämä jengi, joilla ei ehkä ole päivien sisältönä muuta kuin päivitellä statusta ja jakaa kaikki mahdollinen.

Eräskin tuttu kertoi lapsensa syntymästä facebookissa ja loukkaantui, kun en ollut kommentoinut mitään, tai edes tykännyt:D En minä nyt jumalauta kyttää 24/7 sosiaalisessa mediassa, että jos joku vaikka laittaa jotain, niin en sitten ole epäkohtelias, kun en kommentoi. En huomannut koko ilmoitusta.

En minäkään joka päivä käy fb:ssa ja hyvin pärjään. Miksi pitäisi käydä? Jos on tärkeetä asiaa niin sitten voi myös soittaa niin menee viestit ainakin perille.

Kaikki mun kaverit varmaan luulee,et roikun 24/7 koneella,kun aamulla käyn..jää kone päälle (ja minä kirjautuneeksi palstalle,facebookkiin jne) loppu päiväksi menin sitten töihin tai ihan mitä vaan. :D

Minun siskoni on vähän liiankin addikti Facebookissa, kun kerran loukkaantui kun en kommentoinut hänen statustaan :D :D

Ja luuleeko ihmiset, että toiset käy kaikkien kavereidensa päivitykset aina lukemassa, ettei mikään vain häviä sinne uutisvirtaan, jää huomaamatta?

Alkuperäinen kirjoittaja röppö;25073337:
Kaikki mun kaverit varmaan luulee,et roikun 24/7 koneella,kun aamulla käyn..jää kone päälle (ja minä kirjautuneeksi palstalle,facebookkiin jne) loppu päiväksi menin sitten töihin tai ihan mitä vaan. :D

Minä kanssa vaan nousen tästä pois, kone jää päälle.

Aika säälittäviä kavereita teillä, jos tommosesta suuttuu. :D Ei kukaan täysijärkinen voi oikeesti kuvitella, että jos on satoja FB-kavereita, niin sieltä uutistulvasta ehtis oikeesti suodattaa ne kaikki mielenkiintoset jutut. Tai no joo, ehkä ne ehtii, joilla ei tosiaan se oikee elämä niin kukoista, mutta jos nyt välillä tekee jotain muutakin kun kyttää FB:tä, niin pakostahan sieltä menee jotain ohi.

[QUOTE="Eee";25073375]Aika säälittäviä kavereita teillä, jos tommosesta suuttuu. :D Ei kukaan täysijärkinen voi oikeesti kuvitella, että jos on satoja FB-kavereita, niin sieltä uutistulvasta ehtis oikeesti suodattaa ne kaikki mielenkiintoset jutut. Tai no joo, ehkä ne ehtii, joilla ei tosiaan se oikee elämä niin kukoista, mutta jos nyt välillä tekee jotain muutakin kun kyttää FB:tä, niin pakostahan sieltä menee jotain ohi.[/QUOTE]

Se oli mun pikkusisko, kyllähän nyt siskon päivityksiä pitää lukea :headwall:

Yhteistyössä