Outoa alitajuntaista toiveajatteluako tämä on?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja haluan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

haluan

Vieras
Heräsin tuossa yönä eräänä kesken unien. Alavatsalla tuntui sellainen pallo, siis kohdun seudulla. Yhtäkkiä vaan tosiaan havahduin siihen pallo-oloon ja ajattelin olevani raskaana.
Nyt on kroppa tehnyt menkkoja jo useamman päivän, vuotoa ei ole tullut, kokeilin tops-puikollakin sisempää, näkyykö vuotoa, mutta ei ollut.

Luulen, että tämä on vain toiveajattelua, mutta niin vahva tunne silloin yöllä tuli. :(

Alkuperäinen kirjoittaja haluan:
Heräsin tuossa yönä eräänä kesken unien. Alavatsalla tuntui sellainen pallo, siis kohdun seudulla. Yhtäkkiä vaan tosiaan havahduin siihen pallo-oloon ja ajattelin olevani raskaana.
Nyt on kroppa tehnyt menkkoja jo useamman päivän, vuotoa ei ole tullut, kokeilin tops-puikollakin sisempää, näkyykö vuotoa, mutta ei ollut.

Luulen, että tämä on vain toiveajattelua, mutta niin vahva tunne silloin yöllä tuli. :(

Anteeks mutta :laugh: :laugh: :laugh:

Voitko olla raskaana...?

Höh, ei tässä mitään huvittavaa ole minun mielestäni. :(

Ja ei, en voi olla raskaana, vaikka touhuttiinkin oviksen aikaan. Miehen siittiöissä on vikaa.
Ihan varmasti menkkojen aikaan alan taas itkeä. Sisintä riipii.

Lisäksi housut tuntuu puristavan.

Kuinka pitkälle voi epätoivoinen nainen kehitellä raskausoireitaan? Voiko tulla yhtä valeraskaaksi kuin esim. koirat tai kissat?

Yhteistyössä