outo vuoto alkuraskaudessa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "huolestunut"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"huolestunut"

Vieras
plussasin viikko sitten. Tänään pyyhittäessä on tullut pari kertaa ruskeaa, limaista ja paksua vuotoa. Tosiaan vain pyyhittäessä. Vuoto on vaalenruskeaa. Kipuja ei ole. Mitä tää voi olla? Pelottaa :(

Se ei ole välttämättä yhtään mitään..koeta olla stressaamatta vaikka tiedän miten vaikeeta se on :hug:
On normaalia että noin alkuraskaudessa on rusehtavaa vuotoa mutta sitten jos sitä alkaa tulemaan housuun tai muuttuu vereksi ja kivut tulee mukaan niin sitten lääkäriin..
oleta nyt vaan että se ei ole mitään vakavaa..

itellä tuli ensin yks päivä juurikin noin rusehvaa ja tiesin heti että kesken meni, ja seuraavana päivänä pyyhittäessä jäi jo punaista, edelleenkään en mitenkään vuotanut ja neuvolankin täti vastahakoisesti laittoi minulle lähetteen ultraan, niin oli 5pvn sisällä mennyt kesken, koska 5 pvä aikaisemmin yksityisen ultrassa vielä sydän löi

Itselläni tuli myös tuollaista tuhruvuotoa, joka muuttui reiöummaksi vuosiksi ja olin varma että nonniin kesken meni (eka lapsi) ja mentiin lääkäriin ja sieltä lähete naistentautien päivystykseen jossa vuoto oli jo runsasta (kuukautisvuodon veroisa) mitta kaikki oli hyvin ja nyt tuo kaksivuotias tuolla päikyillä. Joten ole huoletta ja lääkärikäynnin jälkeen voisit saada itsellesi mielenrauhan :)

Mulla oli kans just kuvailemasi kaltaista vuotoa noin rv 6-7 paikkeilla. Menin sit yksityiselle ultraan, jossa kaikki oli ihan hyvin. Nyt jo puolvälissä raskautta painellaan menemään :)
Toivottavasti sielläkin kaikki hyvin ja vuoto loppuu!

Yhteistyössä