Outo viesti

syli täynnä kultaa

Aktiivinen jäsen
15.05.2006
4 807
1
36
Mulle tuli eilen vähän outo viesti. Kuvitellaan, et nimeni olis vaikka Liisa, niin siinä viestissä luki: "Tule, Liisa!" Laitoin takasin viestin, et: "Mihin pitäis tulla?" Niin se vastas, et: "Seinäjoelle!" Sitten (utelias kun olen) soitin siihen numeroon. No, se ei vastaa, vaan löi luurin kiinni. Sit soitin niin, et mun numero ei näy, niin se vastas, mut ei sanonu mitään. Taustalta kuulu vaan sellanen möly, et tais tämä henkilö olla Provinssirokissa...Jäi vain vaivaamaan et kuka se oli, ja mikä tän jutun idea oli... :whistle:

Ei kantsi vaivata noilla päätään...mullekin tuli mitä ihmeellisimpiä soittoja ennen kun vaihoin puhelinnumeron. Kerran yks naishenkilö kyseli Villeä tooosi viileesti (soitti baarista) kun mä eli joku naikkonen vastas puhelimeen eikä millään uskonut et numero ei kuulu Villelle...
No mut näitähän riittää varmaan. :whistle:

Onko sinun puhelinnumero salainen? Jos hakenut sinun nimistä ihmistä(koska suomihan on iso maa ja täältä löytyy myös saman nimisiä ihmisiä). Minun miestä löytyy satoja muitakin suomesta.(sama nimi ja sukunimi)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Onko sinun puhelinnumero salainen? Jos hakenut sinun nimistä ihmistä(koska suomihan on iso maa ja täältä löytyy myös saman nimisiä ihmisiä). Minun miestä löytyy satoja muitakin suomesta.(sama nimi ja sukunimi)

Ei ole salainen. Meidän (mun miehen) sukunimi ei vaan ole mitenkään yleinen. (Itse kuulin tämän sukunimen ekan kerran kun mieheni tapasin.) Tiedän, että on yksi toinenkin saman niminen (etu ja sukunimi) kuin minä, mutta se asuu ihan eri paikkakunnalla. Mutta voihan toki olla niinkin, et olis väärä numero... :whistle: Mutta miksei se sitten vastannut, kun soitin sille, jos luuli, et olen se jota yritti tavoittaa?

Yhteistyössä