OUTO VASTAUS TYÖPAIKASTA, MITÄ TÄMÄ TARKOITTAA?

Hain töitä sellaiseen paikkaan missä olen ollut aiemminkin vuokrafirman kautta ja lopetin siellä koska lähdin pois Suomesta ja nyt olen hakenut siihen firmaan missä olin töissä ja ensimmäinen vastaus oli että asia on mietinnässä ja palaa ensi viikolla asiaan. Ja nyt on tullut se toinen vastaus. Ja siis sähköpostilla (olen vieläkin pois suomesta)
Eli tälläinen vastaus:

Moi,

Sovitaan niin, että tule käymään täällä 3.11. maanantaina esim. klo 12.
Niin katsotaan vähän asioita läpi... (varaa mahdollisuuksien mukaan noin 8 h asioiden läpi käymiseen).

Kuittaa vielä takaisin.



En tiedä pitäiskö nyt miettiä että saan töitä sieltä? Kun sitä ei suoraan sanottu :/ Mutta toisaalta jos pitää varata 8h asioiden läpi käymiseen niin eikö se sitten ole positiivistä, koska kyseisessä työpaikassa joutuu tekemään erilaisia turvallisuustestejä ennen töiden aloittamista jotka kestää yleensä monta tuntia. Itse en näitä aikoinaan tehnyt koska olin vuokrafirman kautta töissä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Oisko että opettavat homman jos otat sen vastaan ja eivät halua maksaa opetusajalta palkkaa.. 8h on kuitenki tolkuton aika käydä asioita "vaan läpi".
Siis osaan kyllä homman kun olen ollut siellä jo töissä aikaisemmin. Mutta siis kyseisessä firmassa tehdään turvallisuustestejä, kirjallisia ennen kuin aloittaa työt, ja kyseiset testit kestävät yleensä monta tuntia. :/
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja vinkiksi vieraalta:
Ei ketään turhaan oteta 8 tunniksi kuuntelemaan asioita...
Tätä mieltä minäkin. Eli vähintäänkin ovat varautuneet siihen, että pääsette sellaiseen sopimukseen, että sinut palkataan.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Zahira:
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Oisko että opettavat homman jos otat sen vastaan ja eivät halua maksaa opetusajalta palkkaa.. 8h on kuitenki tolkuton aika käydä asioita "vaan läpi".
Siis osaan kyllä homman kun olen ollut siellä jo töissä aikaisemmin. Mutta siis kyseisessä firmassa tehdään turvallisuustestejä, kirjallisia ennen kuin aloittaa työt, ja kyseiset testit kestävät yleensä monta tuntia. :/
No siinä tapauksessa vastaus kuulostaa lupaavalta. :)
 

Yhteistyössä