Outo vaiva - juoksijoita, lenkkeilijöitä paikalla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apuja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

apuja

Vieras
Mulla on toisessa jalkapohjassa isovarpaan viereisen ja keskimmäisen varpaan kohdalla päkiässä kipua kun juoksen. Tuntuu kuin sukka olisi huonosti , tuntuu kuin olisi joku möykky , sukka on kuitenkin ihan hyvin mitään ylimääräistä ei tunnu ehkä se kohta on hieman turvoksissa.
Tiedän että lääkäriin mars jos ei parane mutta ..... jos jollakin olis kokemusta vaikka mitä se vois olla ja konsteja sen hoitoon.

Työkaveriila oli jotain ongelmia jalkapohjiensa kanssa, treenasi puolimaratonia varten. Apu löytyi urheilukaupassa myytävistä lenkkikenkiin tulevista mittatilaus pohjallisista, jotka tehtiin asikkaan jalkojen mittojen mukaan.

[QUOTE="vieras";26818365]Työkaveriila oli jotain ongelmia jalkapohjiensa kanssa, treenasi puolimaratonia varten. Apu löytyi urheilukaupassa myytävistä lenkkikenkiin tulevista mittatilaus pohjallisista, jotka tehtiin asikkaan jalkojen mittojen mukaan.[/QUOTE]

Kiitti :)
Itse ajattelin josko selllaiset päkiän alle tulevat "geelipohjalliset" auttaisivat :) Olin ilmeisesti oikeilla jäljillä.
Ei malttaisi lopettaa kokonaan juoksemista kun on taas päässyt alkuun.

Pidäppä vähän huilia nyt. Menee nopeiten ohi. Muuten voi mennä todella pahaksi, jos on rasituksesta.
Sekä lihassärkyyn voidetta ja hierontaa.

Kuukauden olen tahkonut :) siis aloitin kerrankin lyhyillä lenkeillä ja pidensin hiljalleen. Nyt olen vihdoin päässyt taas siihen ihanaan olotilaan että lenkille lähtö ei ole "pakkosuoritus". Juoksu rullaa (tai siis rullasi) ja nautin lenkeistä.
Pelkään että jos nyt lepäilen niin saa taas aloittaa "alusta" .

Yhteistyössä