Outo tapausa aamulla päiväkodissa.

• Viestiketjun aloittaja Justiinsa
  • Ensimmäinen viesti
Justiinsa
Eräs äiti toi lastaan samaan aikaan kuin itse ja sanoi että täällä haisee palaneelle,kumma käry.Lastenhoitaja pyysi keittäjänkin paikalle mutta ei kukaan(3kpl) haistanut mitään.sitten äiti sanoi "se saattaa olla jokin muovi,sellainen lasten leluista tuleva haju."Mikä lie hälläkin ollut..

Justiinsa
Alkuperäinen kirjoittaja jaaa:
niin?? ja asia oli??
että se äiti oli psyykkisesti sairas? Haistaa harhoja? vai?
No ei nyt sentään.Kun siellä ei tosiaan mikään erityinen haissut ja teki siitä aika numeron kun ensin itsekin säikähdin että palaako täällä tosiaan jokin kun hätäili siellä.Eri asia jos toteaa vain mutta hän teki siitä numeron..

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Justiinsa:
niin?? ja asia oli??
No ei nyt sentään.Kun siellä ei tosiaan mikään erityinen haissut ja teki siitä aika numeron kun ensin itsekin säikähdin että palaako täällä tosiaan jokin kun hätäili siellä.Eri asia jos toteaa vain mutta hän teki siitä numeron..
No eikö ole hyvä, että teki numeron, jos vaikka oikeasti olisi jossain välikatossa kytenyt?

Justiinsa
Alkuperäinen kirjoittaja Molleri:
En tajunnut mitä koitit tällä kertoa :ashamed:
Koitin kertoa että mikä ihmistä vaivaa jos haistaa jotain mitä toiset ei todellakaan haista.Voihan se olla psyykkistäkin,tämä äiti on tosi stressaanunut ollut viimeaikoina..

jaaa
niin?? ja asia oli??

Minusta sinä teet tästä asiasta numeron.
En itse jaksaisi vastaavasta edes miettiä enää - varsinkaan kun klo lähenee jo puoltayötä ...

Ihmiset suhtautuu ja reagoi asioihin eri tavoilla, omista taustoistaan tai kokemuksistaan riippuen.

jaaa
Alkuperäinen kirjoittaja Molleri:
En tajunnut mitä koitit tällä kertoa :ashamed:
Koitin kertoa että mikä ihmistä vaivaa jos haistaa jotain mitä toiset ei todellakaan haista.Voihan se olla psyykkistäkin,tämä äiti on tosi stressaanunut ollut viimeaikoina..

Silloin on yliherkkä aivan kaikkeen. Kun on stressiä päällä.

Kun mulla oli tiukka parisuhde ja krooninen stressi päällä, kuulin lauseet ihan väärin. Siis mulle sanottiin jotain, minä kuulin sen ihan täysin jotain muuna. Toisin perään: ai, väitätkö... ja "toistin" sen lauseen ja vasta kun olin sanonut, sen lauseen oikea viesti tuli mulle "perille" ja tajusin, että pieleen meni, mietin mikä minulla on, olenko hullu..

no jaa, vaiva poistui, kun erosin siitä miehestä. Hän haukkui minua AINA joten kuulin tavallisetkin asiat moitteena, siksi lause vääristyi...
mutta toi meni ohi aiheen.

just??!!
Alkuperäinen kirjoittaja Kapteeni Jack Sparrow:
aivokasvain voi oireilla outoina hajuina, palaneen hajuna. :/
Ok,täytynee seurata naisen käytöstä.Kiitos tiedosta.[/quote

HIENOA! Onpa kiva että on valveutunut ja huolestunut kansalainen! OIkein alat seuraamaan sen naisen käytöstä??!!
Ja nyt kun aloitat sen kyttäämisen, olen ihan varma että parin päivän päästä tulet tänne kertomaan, miten se nainen ei pärjää lastensa kanssa, miten se nainen on outo.. koska kun haluat nähdä hänet outona niin näet myös !

hepuli
me nähtii kaupas yks täti...se oli jotenki pelottava ku yhtäkkiä veti maate lattial(keskel kauppaa)aukas takkiaan jne ja sit nousi ylös ja jatko ostoksiaan ihan ku ei mitää!!ei tainnu ol kaikki kotona!

äiti
Alkuperäinen kirjoittaja hepuli:
me nähtii kaupas yks täti...se oli jotenki pelottava ku yhtäkkiä veti maate lattial(keskel kauppaa)aukas takkiaan jne ja sit nousi ylös ja jatko ostoksiaan ihan ku ei mitää!!ei tainnu ol kaikki kotona!
Sairastaa varmaan sellaita epilepsiaa, että tekee tuollaisia outoja toimintoja, pakkoliikkeitä, joille ei voi mitään. Sama juttu kuin epilepsiaan liittyvä maiskuttelu tms.

Yhteistyössä