T
tytön hupakko
Vieras
Olen reilu parikymppinen nainen ja löytänyt itselleni todella upeamunaisen panon. Muutenkin mies on hellä käsistään ja puhuu kauniita ja on mukava (melkein voisi rakastua) ja lisäksi vielä reilu kymmenen vuotta minua vanhempi ja omien sanojensa mukaan ""tapailee erästä toistakin naista"". Mutta mikä ihme siinä on että hänelle eri asennot tuntuvat olevan ihan hepreaa. Muutama kuukausi tässä köyritty säännöllisen epäsäännöllisesti ja käytössä on ollut vain 2 asentoa ( ne yleisimmät ). Ja yleensäkin aktin aikana ei juurikaan sitä asentoa vaihdeta. Sitten kun itse yrittää jotain muuta ehdottaa niin mies sanoo että ""eiku ollaan vaan näin"" tai ""miksi"", ja katsoo ihan kuin olisi jotenkin yllättynyt koko asennonvaihdosta.
Valottakaahan hyvät virtuoosit että mikä tätä miestä vaivaa? Muuten on kyllä hyvä liikkeissään mutta olisi mukava näyttää omatkin taidot muutamissa jutuissa.
Valottakaahan hyvät virtuoosit että mikä tätä miestä vaivaa? Muuten on kyllä hyvä liikkeissään mutta olisi mukava näyttää omatkin taidot muutamissa jutuissa.