Outo maha"kipu" raskaana

  • Viestiketjun aloittaja rv 26
  • Ensimmäinen viesti
rv 26
Mistä voisi johtua sellainen outo kirvelevä, pistävä tunne ympäri mahaa? Itsestä tuntuu et maha ihan kova mut kun kokeilee niin kyl se pehmee on. Kiristää, pistelee ym ympäriinsä. Vauvakin ollut melko hiljanen :(
 
rv 26
Tuntuu niin ääliöltä soittaa vaik eikait turhaa käyntiä olekkaan :(
Viimeks perjantaina ultrattu, sisätutkimus tehty ja katottu pissakokeet labrassa eikä mitään tulehdusta tmv ollut. Vauva ollut tähän asti tosi vilkas tapaus. Eilen illasta huomasin et ei liiku. Tökin sit sain liikkeitä aikaseks. Mulla maha kyl nyt muutekin jotenkin sekaisin et johtusko tää siitä?
 
Alkuperäinen kirjoittaja rv 26:
Tuntuu niin ääliöltä soittaa vaik eikait turhaa käyntiä olekkaan :(
Viimeks perjantaina ultrattu, sisätutkimus tehty ja katottu pissakokeet labrassa eikä mitään tulehdusta tmv ollut. Vauva ollut tähän asti tosi vilkas tapaus. Eilen illasta huomasin et ei liiku. Tökin sit sain liikkeitä aikaseks. Mulla maha kyl nyt muutekin jotenkin sekaisin et johtusko tää siitä?
Turhaa käyntiä ei ole.Parempi tarkistuttaa tilanne jo ihan oman mielenrauhan vuoksi.Toivon vilpittömästi että kaikki kuitenkin olisi kunnossa :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja rv 26:
Tuntuu niin ääliöltä soittaa vaik eikait turhaa käyntiä olekkaan :(
Viimeks perjantaina ultrattu, sisätutkimus tehty ja katottu pissakokeet labrassa eikä mitään tulehdusta tmv ollut. Vauva ollut tähän asti tosi vilkas tapaus. Eilen illasta huomasin et ei liiku. Tökin sit sain liikkeitä aikaseks. Mulla maha kyl nyt muutekin jotenkin sekaisin et johtusko tää siitä?
Ei ole turhaa käyntiä äippäpolilla, kysehän vauvan voinnista kuitenkin :wave:
Itsekin häpesin yhdessä vaiheessa kun kävin JATKUVASTI polilla omatoimisesti, kunnes täällä joku viisas tolkutti että ei kannata hävetä, siksi ne siellä on että pääsee tarkistuttamaan vauvan vointia, ja totta olikin, mainitsin yhdessä vaiheessa lääkärille polilla asiasta (jollain kuudennella yllätyskäynnillä..) niin sanoi että meitä varten he siellä ovatkin, turha huolia kotioloissa kun nopsasti pääsee huolista eroon käymällä siellä.
Että sinne polille vaan kurkkaamaan vauvan vointia nyt :wave:
 
rv 26
Täs vaan on vielä isoimpana kynnyksenä matka jota on 150km suuntaansa ja se etten saa isompia lapsia minnekkään hoitoon :(
Mä nyt vielä seurailen ja soitan sit jos ne osais puhelimessa rauhotella mua :)
Kiitos teille.
 
Alkuperäinen kirjoittaja rv 26:
Täs vaan on vielä isoimpana kynnyksenä matka jota on 150km suuntaansa ja se etten saa isompia lapsia minnekkään hoitoon :(
Mä nyt vielä seurailen ja soitan sit jos ne osais puhelimessa rauhotella mua :)
Kiitos teille.
Koita syödä jotain hiilaripitoista ja töniä vähän vauvaa. Onhan noita rauhallisia päiviäkin sikiöllä välillä ilman syytä. Toivottavasti ja luultavasti kaikki kuitenkin hyvin =)
 
mamikka
täällä mennään jo viikoilla 32+6..ihan samanlaista sellasta outoa kipuilua on ja liikketkin on aina sillon hiljasia..

kauhee pelko tääsä on loppuunast vaikka onkin miulla jo kuudes..näin pitkälle elossa pysynyt..

mie olen jotenkin tullut siihen tulokseen että välillä kaveri vaan nukkuu ja köllöttää massua piukeeks sisäpuolelta ja se sitten aiheuttelee innhottavan tuntusta tunnetta..

miulla auttaa hetken reippaammin liikkuminen..siihen että kaveri älyää heräillä..

ja ihan varmasti rauhoittelee jo se jos hoitsut antaa *herättely* ohjeita..miulla ainakin.. vaikka matkaa tuonne sairaalalle ois autolla vaan n. 10 minuuttia..

:hug: toivottavasti kaikki on ok..
 

Yhteistyössä