Outo kyläilijä meillä tänään, eikö tämä ole jo aika törkeää?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Veljeni avovaimo tuli tänään käymään erään kaverinsa kanssa.

Siinä sitten hetken oltuaan niin tämä kaveri alkaa kertoa miten heillä ex-miehensä kanssa oli eräs ystäväpariskunta joilla olikaksi lasta. he olivat sitten lopulta kertoneet näille, että heillä saa käydä kylässä mutta ilman lapsia. Ja kertoi, että hän ei oikein voi sietää lapsia.

Arvatkaa miltä tuntui kuulla tämä vieraan ihmisen suusta omassa kodissaan, jossa on 5v, 3v ja 6kk lapset. Olin ihan tyrmistynyt.

No ei siinämitään mutta loppuvierailu oli sittensitä miten hän kaikin elein, huokailuin ja sanoin teki selväksi, että hän ei tosiaan ole lapsi-ihminen.

Ja meillä ei tapahtunut mitään ihmeellistä. 6kk itki yhdessä kohtaa pienen hetken, muuten naureskeli. 3v touhuili nätisti omiaan tässä ja 5v pelasi tietokoneella. Silti vaikka tämänainen oli ollut tässä alle tunnin niin huokaisi pari kertaa, että "kyllä tänään tulee hyvin uni".

Kyllähän aikuinen ihminen joutuu tilanteisiin joissa ei viihdy tai on epämukavaa, mutta eikö tuo käytös ole törkeää?

Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:
:D!!
Noita tyyppejä pitäisi olla enemmänkin harrastamassa tahatonta komiikkaa meidän muiden riemuksi.

Joo se naurattaa muakin nyt, mutta sillä hetkellä kun toinen tekee selväksi ettei voi sietää mun lapsia ja on kuitenkin mun kodissani vapaaehtoisesti niin ei muuten naurata.

Kyllä, kanssasi olen saamaa mieltä. Tiesi taatusti kylään tulleessaan että teillä on lapsia. Erittäin epäsopivaa käytöstä "aikuiselta" ihmiseltä! Ois jääny kotiinsa eikä tullu huokailemaan ja arvostelemaan toisen kotiin! Monelta ois sun tilalla varmasti palanu käämit ja nakannu ulos tollaisen eukon!

jos joku tulisi meille (ja vielä itselleni vieraampi ihminen), ja kertoisi lähes ensisanoikseen ettei voi sietää lapsia, ja käyttäytyisi jotenkin aliarvioivasti/halveksuvasti/ylimielisesti heitä kohtaan, niin taluttaisin kyllä ulos ihan nätisti. eipä kuulu minulle, jos joku noin ajattelee, mutta sitä ei kuitenkaan tarvitse tulla kotiini kuuluttamaan.

törkeää oli.

Siis kuka idiootti tulee toisen kotiin valittamaan kun ei tykkää lapsista???? Olisit sanonu et säkään et oikee voi sietää lapsettomia idiootteja, ja kertonu mistä ovesta pääsee ulos.

sama kun meillä joskus kävi lapseton nuoripari, jotka oli jotain puoli vuotta seurustellu. kun tyttö itki ihan hetken, niin se nuori nainen huokaisi: onneksi meillä ei ole tollasia.

ajattelin kyllä että no se on sen lapsen onni

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:
:D!!
Noita tyyppejä pitäisi olla enemmänkin harrastamassa tahatonta komiikkaa meidän muiden riemuksi.

Joo se naurattaa muakin nyt, mutta sillä hetkellä kun toinen tekee selväksi ettei voi sietää mun lapsia ja on kuitenkin mun kodissani vapaaehtoisesti niin ei muuten naurata.

Ymmärrän kyllä täysin.
Minä en kyllä olisi malttanut olla sanomatta jotakin henkevää sille huomaavaiselle vieraalle. Olet oikeassa, törkeätä käytöstä häneltä.

Mun miehen veljen avokki aina huokaili meillä käydessään, et on se hyvä kun muutatte niin voitte samalla laittaa kaiken ylimääräisen roinan menemään...siis arvatkaas oliko mukavaa.Hän itse piti minimalistisesta tyylistä missä ei mitään henk.koht. näkynyt missään.Meidän turha roina oli valokuvia, kukkia,kauniita astioita.

ei kaikkien liene pakko rakastaa lapsia eikä jaksaa lapsien kanssa niinkuin ei kotieläintenkään kanssa. Meillä yksi koirallinen tuttava veri herneet nenuun kun sanottiin ettei meille koiria tule sisälle ja piste eikä ole se tuttava enää lähempään tuttavapiiriin halunnut kuulua.
Hän varmaan kävi ap:n eikä lasten luona kylässä?

Yhteistyössä