outo ja sekava uni. osaako joku tulkita....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja s
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

s

Vieras
näin outoa unta: olin etsimässä mieheni kanssa minulle hääpukua ym tilpehööriä, olin siis menossa naimisiin. seikkailimme isossa kauppakeskuksessa. hetken kuluttua jouduin kummallisesti keskitysleiriin ja siellä yritin pysyä piilossa ettei minua olisi nähty.

paikan johtaja ihastui minuun ja jouduin pois leiristä. johtaja käski riisua, kun en totellut se riisui itse minut. rakastelimme useamman kerran ja lopulta olin menossa naimisiin tämän johtajan kanssa.
ennen häitä epäiltiin että olisin raskaana. olin kuulemma saanut keskenmenon. jouduin sairaalaan.

siihen heräsin.....
osaako joku tulkita??

Keskitysleiri on avioliitto. Pelkäät, että se onkin kauheaa. Paikan johtaja on se sun miehes, eli ei se niin ikävää olekaan ;-). Raskaus+keskenmeno: sulla on varmaan toiveissa vauva.

Pelkäät erilaisuutta johonkuhun liittyen = keskitysleiri. Hääpuku tarkoittaa parisuhteen pohdiskelua, jos vielä olet useampaa katselemassa, tarkoittaa se, ettet ole varma parisuhteestasi. Häät tarkoittavat muutosta, siirtymää johonkin uuteen. Alastomuus on epävarmuutta. Raskaus on jonkun henkilökohtaisen asian kypsyminen elämässäsi, keskenmeno on jonkin suunnitelman epäonnistuminen. Et puhu raiskauksesta, ilmeisesti leirillä seksi oli haluttua myös osaltasi? Henkilö, jonka kanssa harrastat seksiä unessa, olet sinä itse. Tai ne ominaisuudet, joita haluat enemmän itseesi.

Yhteistyössä