Outo aihe..ehkä?

• Viestiketjun aloittaja Rakastunut
  • Ensimmäinen viesti
Rakastunut
Niin asiani koskee sitä..kun olen juuri rakastunut uuteen mieheen ja hän minuun..mutta..siis haluamme toisiamme jatkuvasti ja hän on ehkä maailman paras seksikumppani mitä on ollut.mutta kuitenkin.nyt on kyse minusta..kun en uskalla rakastella hänen kanssaan niin kuin haluaisin..kun minä olen saanut lapsen 2vuotta sitten ja vieläkin pieni "kenguru pussivatsa" ja minusta tuntuu että se häiritsee minua kun rakastelemme..välttelen joitakin asentoja ettei mieheni näkisi vatsaani...olenko hullu? ja miten saa rohkeutta sänkypuuhiin..mielessäni olisi paljon ihania juttuja miten haluaisin hänen kanssaan olla..auttakaa niin miehet kuin naisetkin minua!!! :ashamed: :ashamed:

jos mies ei hyväksy sinua sellaisena kuin olet niin sitten on hänessä vika. kannatta mielestäni alusta asti olla juuri sellainen kuin oikeasti olet eikä yrittää mitään extraa.

ps. olen itsekkin mies

itselläni on vähän samanlainen juttu, mutta itse häpeän rintojani. Koko on pienempi kuin A vaikka imetän. harrastaessamme seksiä minulla on lähes aina paita päällä tai vähintään rintsikat. Tiedän, ettei miestäni haittaa rintani, vaikka hän isoista tisseistä pitääkin. Se vain on tuolla minun pääkopassa...

Täälä kuppikoko a tai pienempi ja vatsaakin löytyy.En häpeile itseäni
,miettikää mitä menetätte.Eivät miehenne takuulla rakastellessa katsele roikkuuko vai ei ja pienetrinnat voivat olla herkemmät kuin isot.
Yhdessäolosta voi nauttia niin harvoin, jos sopiva kumppani on vielä oma mies.Mikä sen ihanampaa.Nauttikaa toisistanne.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.11.2006 klo 18:16 heppu kirjoitti:
jos mies ei hyväksy sinua sellaisena kuin olet niin sitten on hänessä vika. kannatta mielestäni alusta asti olla juuri sellainen kuin oikeasti olet eikä yrittää mitään extraa.

ps. olen itsekkin mies
täällä peesaan..
jos se ei susta sellasena tykkää ku olet niin parempi ku pistät kiertoon..

pimppiloora
minulla itsetuntoa ja varmuutta nostaa kun laitan vatsan peittävän alusvaatehepenen tai korsetin..ei tule niin mietittyä omaa kroppaa ja uskaltaa toteuttaa halujaan. sellasia hepeneitä et rintoihin ja tonne alapää osioon pääsee kuites kivasti touhuilee :p
ja mieskin tykkää kun on jotain seksihepeneitä vaikka ei vissiin kauheesti häntä häiritse nuo mun puutteet ja epäkohdat..

Vanhaouto
Muistan nämä ongelmat täysin (olen neljä lasta synnyttänyt melkein nelikymppinen), ja vieläkin mielellään pidän paitaa päällä rakastellessamme. Kuitenkin mieheni muistaa varsinkin ne kerrat,kun minulla ei ollut paitaa päällä, miten seksikäs olin. Ei hän kiinnitä huomiota raskausarpiini eikä mihinkään muuhunkan epäoleellliseen. Oli vain kiihottunut minusta. Siis MINUSTA, joka lopulta päästin itseni valloilleen häpeilemättä. Korostus sanassa häpeilemättä. =)

SuuriRakastaja
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.11.2006 klo 04:04 Vanhaouto kirjoitti:
Muistan nämä ongelmat täysin (olen neljä lasta synnyttänyt melkein nelikymppinen), ja vieläkin mielellään pidän paitaa päällä rakastellessamme. Kuitenkin mieheni muistaa varsinkin ne kerrat,kun minulla ei ollut paitaa päällä, miten seksikäs olin. Ei hän kiinnitä huomiota raskausarpiini eikä mihinkään muuhunkan epäoleellliseen. Oli vain kiihottunut minusta. Siis MINUSTA, joka lopulta päästin itseni valloilleen häpeilemättä. Korostus sanassa häpeilemättä. =)
Älkää alistuko tuohon! Tsemppiä teille naiset - kukin teistä on tervetulleita laajaan kokoelmaani...

Yhteistyössä