Oulun Väestöliitto

Hei,
Haluaisin kuulla hyviä ja huonoja kokemuksia Oulun Väestöliitosta? Minkälaisia hoitoja suosivat pitkää vai lyhyttä kaavaa, mitenpitkiä viljelyjä tekevät ja " vauvaliimasta" ( en muista oikeaa nimeä) onko tätä tehty kenellekään ja miten on onnistunut.
Olemme siirtymässä ko paikkaan hoitoon julkiselta puolelta.
 
Moi!
Mää siirryin vuonna 2008 julkiselta väestöliittoon ja olin erittäin tyytyväinen. Julkisella tehtiin toistakymmentä siirtoa..tuloksena muutama kemiallinen :( En tiedä mimmoinen systeemi on nykyään sillä sain tytön vuonna 2010 alkuvuodesta. Sen jälkeen oli vielä keskeytynyt km,mutta tulosta rupes tuleen heti siirryttyäni sinne. 3pv alkioita minulle laitettiin...itse halusin niin.
Riitta Koivunen hoiti mua ja varmaan ihanin lääkäri, jonka olen koskaan tavannut <3
Toivotan onnea matkaasi :)
 
Siellä suositaan juuri sinulle sopivaa kaavaa. Minä ainakin olen ollut tyytyväinen asiakas, paitsi laskuihin... kalliiksi tullut. Alkututkimukset sekä neljäs ja viides IVF tehty Väestöliitossa, viidennestä hoidosta plussasin. Neljännen hoidon yhdessä PASsissa oli liima käytössä, ei raskautumista. Tukilääkityksiä on ollut monenlaista, myös alkionkuoren avausta yms.

EDIT vielä: siellähän tehdään vaikka mitä, jos katsovat järkeväksi. Lisälaskua niistä kylläkin tulee. Esim. tuo "liima" olisi ollut parisataa euroa, mutta siirto oli just ennen kesätaukoa, niin sain sen ilmaiseksi, ilmeisesti olisi mennyt roskiin muuten.
 
Viimeksi muokattu:
Itse olen myös Oulun Väestöliitossa asiakkaana ja voin todellakin lämpimästi suositella paikkaa! <3 Minulla myös Riitta Koivunen lääkärinä ja on aivan ihana :) Meillä syntyi ekasta tuoresiirrosta tyttö vuonna 2011 ja nyt lähdetään yrittämään toista :)
 
Me käytiin kans Oulun Väestöliitolla, meillä oli lääkärinä Katariina Niemelä, voin lämpimästi suositella. Kävimme myös muilla lääkäreillä, jos oli ruuhkaa, kaikki olivat mukavia, mutta "oman lääkärin" kanssa synkkasi parhaiten. En tiedä miten olisimme selvinneet rankoista hoidoista ilman aivan mahtavaa potilas-lääkärisuhdetta ja mukavaa henkilökuntaa. Oulun väestöliitolla saa rahoilleen vastinetta. Meillä nyt 19+0, tehtiin pitkällä ja lyhyellä kaavalla ja vaihdeltiin lääkkeitä. Mielestäni OV:n lääkäreillä on erittäin hyvä asiantuntemus, ovat käsittääkseni väitelleitä lääkäreitä. Ja kun kyselin juuri näistä erikoistekniikoista, niin niistä sai asiantuntevaa tietoa. Myös omat vaikutusmahdollisuudet omaan hoitoon olivat hyvät. Mielestäni OV on yksityisistä klinikoista sieltä halvimmasta päästä, vaikka toki kallista lystiähän se on joka tapauksessa. Mutta me mietitiin, että mitään niin arvokasta kuin mahdollisuus saada lapsi, ei oltais voitu sillä rahasummalla saada.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä