Oulun parhaat yksityiset lääkärit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Avun tarpeessa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Avun tarpeessa

Vieras
Elikkäs olen nyt suivaantunut normi terveyskeskus meininkiin ihan täysin ja olisin eka kertaa elämässäni menossa yksityiselle lääkärille. Tartteisin apua ajoittain oireileviin mielenterveysongelmiin ja tutkituttaa monta vuotta kipeänä olleen ranteen, hartiat ja niskan. Mikä ois Oulussa paras paikka? Mihin pääsee nopeasti ja mistä saa parasta apua mm. noihin ongelmiin mitkä mainitsin. Kiitos jos joku viitsii vaivautua ja neuvoa! :)

Eli tuolla näytti olevan yleislääkäri niin varmaan sinne olis paras varata aika mulla? Mites sitten jos tulee jotain lääkityksiä niin kuuluuko ne käyntiin vai maksetaanko niistä lisää? Sen ymmärrän et jos tuohon käteen tulee tutkimuksia niin ne taas erikseen maksaa. :)

Siis mitä lääkityksiä tarkoitat? Jos jotain lääkettä määrätään, niin se haetaan reseptillä itse apteekista, kuten muutenkin. Jos taas tarvitset jossain toimenpiteessä lääkettä, niin niistä laskutetaan jos eivät ole osa toimenpiteen kiinteää hintaa.

Siis mitä lääkityksiä tarkoitat? Jos jotain lääkettä määrätään, niin se haetaan reseptillä itse apteekista, kuten muutenkin. Jos taas tarvitset jossain toimenpiteessä lääkettä, niin niistä laskutetaan jos eivät ole osa toimenpiteen kiinteää hintaa.

Joo siis ihan jos vaikka tulis joku lääkekuuri niin haetaan vissii ihan normaalisti eikä maksa ylimääräistä? =D Oon ihan kuutamolla näijen asioitten kans.

No kuule ihan sama asia kuin jos terkkarissa kävisit, mitä tulee lääkkeisiin jne. Reseptin saat ja sen apteekkiin viet ja maksat. Ei tuossa ole mitään outoa, eikä kukaan voi olla noin ymmärtämätön.

Alkuperäinen kirjoittaja Leäkärj;29759280:
No kuule ihan sama asia kuin jos terkkarissa kävisit, mitä tulee lääkkeisiin jne. Reseptin saat ja sen apteekkiin viet ja maksat. Ei tuossa ole mitään outoa, eikä kukaan voi olla noin ymmärtämätön.

No mistä minä tiiän ku en oo ennen käyny enkä tunne ketää kuka ois käyny. Jos siellä paikan päällä annettavat lääkkeet maksaa nii kait sitä voi aatella et muutkin. Hei, meitä on erilaisia =)

Yhteistyössä