Oulun Eden vai Vaasan Tropiclandia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Oulun Eden.. oltiin siel syksyllä miehen kans :) ihana paikka, tosi rauhallinen kun ei aivan keskustassa.. mukavampi allasosasto kuin tropiclandiassa, aivan mahtava aamupala, lähellä paljon ulkoilureittejä jos lenkkeily kiinnostaa :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tropiclandiassa on tosi KYLMÄ. Tosin jos osaatte kalisuttaa hampaitanne romanttisesti, paikka voi olla ihan hyvä :)

Me ollaan käyty monesti talvellakin eikä koskaan ole ollut kylmä.
Ihan mukava paikkka, ollaan viihdytty :)
Sen sijaan Nokian Eden, siellä on KYLMÄ. (juu ei kysytty tätä ei)
Oulun paikasta ei ole mitään kokemusta.

Alkuperäinen kirjoittaja Mykkä kissa on mauton:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tropiclandiassa on tosi KYLMÄ. Tosin jos osaatte kalisuttaa hampaitanne romanttisesti, paikka voi olla ihan hyvä :)

Me ollaan käyty monesti talvellakin eikä koskaan ole ollut kylmä.
Ihan mukava paikkka, ollaan viihdytty :)
Sen sijaan Nokian Eden, siellä on KYLMÄ. (juu ei kysytty tätä ei)
Oulun paikasta ei ole mitään kokemusta.

Me ollaan käyty siellä tänä talvena kaksi kertaa ja molemmilla kerroilla ollaan paleltu.

Oltiin viikko sitten Tropiclandiassa. Väljää oli, juuri oli otsikoitu sen veden huono laatu (perustui kyllä lokakuussa tehtyihin pariin mittaukseen). Oli siellä tavallista kylmempi, saatiin molemmat miehen kanssa flunssa kotiintuomisiksi. Hyvin kuitenkin uida tarkeni.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma-78:
Aika samanlaisia kumpikin paikka, jos haluaa enemmän muuta oheistoimintaa niin Oulu. Edenissä on myös ihana ulkoallas.

Mennään vain yhdeksi yöksi joten ei tuota muuta tarvi olla. Vaikea päättää.

Onko teillä matkassa eroa? Itse varmaan päättäisin sitten sen perusteella.

matkassa reilu 50 km eroa joten ei sekään kovin ratkaiseva seikka. Toisaalta Oulun suunnalla käydään enemmän. Vaasasta ollaan pari kertaa ajettu ohi. Täältä siis tylsä väli tuonne Ouluun mut en tiiä onko sen kummempi sit Vaasaankaan.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
matkassa reilu 50 km eroa joten ei sekään kovin ratkaiseva seikka. Toisaalta Oulun suunnalla käydään enemmän. Vaasasta ollaan pari kertaa ajettu ohi. Täältä siis tylsä väli tuonne Ouluun mut en tiiä onko sen kummempi sit Vaasaankaan.

Sitten ei kun arpajaiset pystyyn :D

Alkuperäinen kirjoittaja talvikeiju pakkashangella:
aivan sama molemmat vanhoja ränsistyneitä röttelöitä

Ehdota jotain muuta. Yritin saada omaa huonetta poreammeella Soitin kaikki hotellit 300 km:n säteellä joissa noita huoneita on mutta kaikki varattuja. Tämä oli sit varasuunnitelma. Mies vaan tietää nuo lomansa niin viime tippaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Mamma-78:
Aika samanlaisia kumpikin paikka, jos haluaa enemmän muuta oheistoimintaa niin Oulu. Edenissä on myös ihana ulkoallas.

Mä olen ihan samaa mieltä. Aika samanlaisia paikkoja molemmat minustakin. Tosin mun pitäisi kyllä vetää tässä vähän kotiinpäin ja suositella Oulua, mutta minusta niillä ei niin mainittavaa eroa ole. Molemmissa ollaan oltu siis pelkkiä kylpyläasiakkaita, emme ole yöpyneet kummassakaan.

Yhteistyössä