Oulun asuinalueet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Huonoimpia asuinaluita taitaa olla Toppila, Rajakylä, Kaijonharju, Kaukovainio ja Kaakkuri. Mutta näissäkin asuinalueissa riippuu, missä päin siellä asuu. Yleensä kaupungin vuokrakerrostaloilla on levotonta, mutta omakotitalo ja rivitalo alueilla rauhallista.

Vanha Kaakkuri voisi olla kiva paikka asua tai Metsokankaan omakotitaloalue. Cittarin ympäristöön en muuttaisi. Toppila, Tuira ja Rajakyläkin pois-suljettuja vaihtoehtoja ainakin. Kaukovainio ei kai nykyisin enää niin levoton ole, mutta ympäristönä se ei miellytä.

Höyhtyä ainakin ihana alue ja varmaan moni muukin, mutta ei ole kokemusta.

Me asutaan Kaakkurissa Cittarin takana, eikä ole mitään häiriöitä ollu. Asuttu jo yli 4 vuotta samassa talossa. Ja kohta muutetaan omaan taloon Kaakkurin uudelle alueelle.
Mä en muuttais Toppilaan, koska tiedän millaista siellä on ja jopa siellä asuvat lapset ovat sanoneet että haluaisivat muuttaa pois sieltä. Eihän kaikki siellä kauheita ihmisiä ole, todennäköisesti vain murto-osa, mutta ne aiheuttavat isoa häiriötä.
En mä taitais täältä Kaakkurista muualle lähtä..

Asutaan Tuirassa, kaupungin talossa, enkä ole mitään erityistä huomannut. Olen asunut myös Toppilassa ja Kaukovainiolla ja ovat kuulemma menneet pahempaan päin. Kaakkuriin en haluaisi, mutten osaa edes oikein sanoa miksi.

Itse en muuttaisi Toppilaan, Rajakylään, Kaakkuriin, Kaukovainiolle, Kaijonharjuun, Tuiraan. Ja monella näyttääkin olevan samat paikat! Taskila, Meritoppila, Maikkula, Kempele, Herukka, Pateniemi, Haukipudas, Oulunsuu, Myllyojan kirkkokangas - hiukkavaara alue ovat ainakin sellaisia mihin voin muuttaa lasteni kanssa ja olen kuullut pelkkää hyvää. Monet tutut asuvat edellä mainituissa paikoissa. =)

Myllyojalla olen asunut ja oli ihana paikka :) Sinne voisin muuttaa lapsen kanssa, jos joskus Ouluun päätän palata. Oli kaikki palvelut lähellä ja lapsille leikkipaikkaa ja talvella luistinrataa sekä mahtava hiihtolatu talvella joka pietettiin kunnossa. Sinne mulla on ikävä täältä Turusta.