Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja sibelius79:nyt mielipiteitä eedenistäollaan tulossa vkonlopuksi sinne ja missäs parhaat kirppikset??
Alkuperäinen kirjoittaja kunnon kinttaat:eedenissä oon käyny viimeksi ehkä 13vuotta sitten ni en uskalla sanoo..
mut joo,noiden aiemmin lueteltujen kirppisten lisäksi on alppilassa alppistore,limingantullissa on punasen ristin kirppis ja pohjolan kirppis, oritkarissa on kontti ja hiukkavaarassa on sellanen kirppis missä myyjät on ite paikalla myymässä kamojaan..
Alkuperäinen kirjoittaja oululainen:Alkuperäinen kirjoittaja kunnon kinttaat:eedenissä oon käyny viimeksi ehkä 13vuotta sitten ni en uskalla sanoo..
mut joo,noiden aiemmin lueteltujen kirppisten lisäksi on alppilassa alppistore,limingantullissa on punasen ristin kirppis ja pohjolan kirppis, oritkarissa on kontti ja hiukkavaarassa on sellanen kirppis missä myyjät on ite paikalla myymässä kamojaan..
Jostain kuulin että tuo pohjola-kirppis olis lopettanu toimintansa? Tai ainakin on lopettamassa. Millainen tuo alppilan alppistore on? Millasta tavaraa tarjolla? Ei ole koskaan tullut pysähdyttyä käymään vaikka ohi olen monesti ajellutkin.
Alkuperäinen kirjoittaja no:edenistä saa aika varmasti jalkasienen tms, koska siellä on likaista, aina. örk. kirppikset: paljetie, hiukkavaara, pikku-liinu.