OULULAISEt!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sibelius79
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja sibelius79:
nyt mielipiteitä eedenistä :D ollaan tulossa vkonlopuksi sinne ja missäs parhaat kirppikset??

Eedenistä en osaa sanoa mitään. Mutta kirpputorit tunnen kuin omat taskuni. =) Parhaat kirppikset on palje-kirppis (paljetiellä, lähellä kodin1), second hand store (isokadulla, tuomiokirkon kulmalla) ja lastentarvike kirppis Pikku-Liinu (asemakatu, tuomiokirkon kulmalla samassa korttelissa kuin tuo second hand storekin)

eedenissä oon käyny viimeksi ehkä 13vuotta sitten ni en uskalla sanoo..
mut joo,noiden aiemmin lueteltujen kirppisten lisäksi on alppilassa alppistore,limingantullissa on punasen ristin kirppis ja pohjolan kirppis, oritkarissa on kontti ja hiukkavaarassa on sellanen kirppis missä myyjät on ite paikalla myymässä kamojaan..

Alkuperäinen kirjoittaja kunnon kinttaat:
mut joo,noiden aiemmin lueteltujen kirppisten lisäksi on alppilassa alppistore,limingantullissa on punasen ristin kirppis ja pohjolan kirppis, oritkarissa on kontti ja hiukkavaarassa on sellanen kirppis missä myyjät on ite paikalla myymässä kamojaan..

Jostain kuulin että tuo pohjola-kirppis olis lopettanu toimintansa? Tai ainakin on lopettamassa. Millainen tuo alppilan alppistore on? Millasta tavaraa tarjolla? Ei ole koskaan tullut pysähdyttyä käymään vaikka ohi olen monesti ajellutkin.

Alkuperäinen kirjoittaja oululainen:
Alkuperäinen kirjoittaja kunnon kinttaat:

Jostain kuulin että tuo pohjola-kirppis olis lopettanu toimintansa? Tai ainakin on lopettamassa. Millainen tuo alppilan alppistore on? Millasta tavaraa tarjolla? Ei ole koskaan tullut pysähdyttyä käymään vaikka ohi olen monesti ajellutkin.

no ainakin vasta oli paikallaan pohjolan kirppis.alppilan second hand storehan lopetti vuoden lopussa..alppistore on itsepalvelukirppis,oon sieltä monesti vaatteita löytäny itelle ja lapsille mutta tavaraa ei yleensä löydy..täytyy sanoa et enimmäkseen on aika kulahtanutta kamaa,niin keskustan shs:ssäki ja muissaki, mut välillä löytyy helmiä ja alppistoressa ne on ollu melko halpojaki..

Me oltiin miehen kanssa yksi juhannus eedenissä ja kyllä siellä ihan mukavaa oli. En osaa sanoa miten lasten kanssa, kun ei tuo pieni ollut silloin vielä kuin pilke silmäkulmassa :).. Mutta huone oli mukava, vessa siisti ja aika uuden oloinen. Vauvauinnissa käytiin puolen vuoden ikään asti, allasosasto ja saunat (normi-, turkkilainen ja iiriläinen sauna) on hyvässä kunnossa. Ellen ihan väärässä ole niin niitä on aika vasta jotenkin rempattukin.

Kirppiksistä en taas osaa sanoa oikein mitään, kun vauvan kanssa on ollut hankala käydä, mutta Pikku-Liinusta oon kuullut kehuja.

Alkuperäinen kirjoittaja no:
edenistä saa aika varmasti jalkasienen tms, koska siellä on likaista, aina. örk. kirppikset: paljetie, hiukkavaara, pikku-liinu.

Kyllä tällä hetkellä kävisin ainakin Alppistorella (Kaarnatie 15) ja keskusta kirpputorilla. Tuo paljekirppis on nykyään aikamoista sontaa.

Oululainen 45v

Yhteistyössä