Oululaiset, onko kokemuksia Järkikirppiksestä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "liiru"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mun mielestä tuo on tällä hetkellä Oulun paras kirpputori. Siisti paikka, lapsille leikkipaikka, ei liian pieni eikä liian suuri ja hyvän tuuliset kassat. Kokemusta tosin vain asiakkaana, mutta työkaveri on jo kahteen kertaan myynyt siellä kamppeitaan ja kehunut, että on todella toimiva myyjänäkin.

Minä voin myös suositella Järkikirppistä. Aiemmin myin ja ostin enimmäkseen Paljekirppikseltä, mutta olen se on nykyään liian suuri. Monikaan ei jaksa kiertää koko kirpputoria ja penkoa kaikkia pöytiä, vaikka olisit ottanut pödän läheltä kassoja. Jonotusajat vaihtelee ihan viikoittain. itse olen myös myymässä lastenvaatteita ja ajattelin odottaa Vintiön uudelleen avaamista ja myydä mahdollisesti siellä.

En ole Oulusta, mutta kävin tässä jokunen aika sitten tuolla järkikirppiksellä ja minusta se oli kauhea. Ahdas kulkea vaunujen kanssa ja jotenkin tunkkainen. En tykännyt yhtään, ei oikeestaan löytynyt mitään ostettavaakaan.

Paljekirppiksestä tykkään ostajana ja mukava jos Vintiö taas aukaisee niin voi seuraavalla Oulun reissulla käydä, siitä tykkäsin kovasti :) Ja Vintiöön itse veisin lastenvaatteet myyntiin.

vintiössä on kahden ensimäisen viikon ajan pöytävuokratarjous 2vkoa yhden hinnalla. ja avaa ovensa 11pv.syyskuuta.
mutta Järkikirppis on nykyään täynnä myös mutta pöydän saat PALJON helpommalla kuin paljetieltä jota en enää suosittele kenellekkään (liian iso ja liian paljon huonoa tavaraa) ...ei JAKSA kiertää kaikkia pöytiä, ei riitä innostus.

näyttäis olevan aika hiljaista tuolla järkikirppiksellä, mutta ihanan siisti on kyllä verrattuna paljekirppikseen.
ja tuolla järkikirppiksellä ei penskat särje ja levittele kamojasi vaan tavarat pysyy jopa (omassa) pöydässä. eikä jopparit huohota niskaan koko ajan.

näyttäis olevan aika hiljaista tuolla järkikirppiksellä, mutta ihanan siisti on kyllä verrattuna paljekirppikseen.
ja tuolla järkikirppiksellä ei penskat särje ja levittele kamojasi vaan tavarat pysyy jopa (omassa) pöydässä. eikä jopparit huohota niskaan koko ajan.

Tuo viesti jätetty noin vuosi sitten. Vieläkö kannattaa mennä myymään omia tavaroitaan Järkikirppikselle? Myyntiin tulisi lasten- ja aikuisten vaatteita sekä kodin sisustukseen liittyvää tavaraa lähinnä.

Tuo viesti jätetty noin vuosi sitten. Vieläkö kannattaa mennä myymään omia tavaroitaan Järkikirppikselle? Myyntiin tulisi lasten- ja aikuisten vaatteita sekä kodin sisustukseen liittyvää tavaraa lähinnä.

hassua, satuin huomaamaan oman kommenttini tuossa äsken.

itse olen siirtynyt takaisin paljekirppikselle, kun en kestänyt sitä järkikirppiksen miestä. se oli niin uskomattoman epäystävällinen ja ihan töykeä ainakin myyjille. tämä tieto siis melkein vuoden takaa, en ole sittemmin siellä käynyt, kun kyllästyin kerrasta.
paljekirppiksellä on niin mukava henkilökunta (melkein kaikki). kokemukseni ovat vain myyjänä olemisesta, en juurikaan osta kirppiksiltä mitään.

Minusta järkikirppis on tätä nykyä Oulun paras kirppu. Siisti ja sopivan iso, lisäksi auton saa helposti parkkiin. Aina tulee tehtyä hyviä löytöjä.
Paljekirpparilla taitaa vaan käydä enemmän porukkaa, ainakin parkit on aina täynnä ja rivien välissä kymmeniä muitakin ihmisiä. Siellä on vaan niin hankala kiertää, ahdasta kun on.

Minustakin Paljekirppis on aivan liian ahdas, ollakseen niin suuri kirpputori. Viihtyvyyteen voisi panostaa. Ostoskärryjen/lastenrattaiden kanssa sopii hädin tuskin käytävillä menemään. Voisivat vähentää paikkoja ja leventää käytäviä, ei siellä koskaan loosit täynnä ole. Yläkerta on ihan turha, kuka sinne edes haluaa raahata tavaransa? Kahvinmyynnille voisi järjestää kivemmän nurkkauksen, vaikka sinne, missä on sovituskopit.

Pidin pöytää kirppiksellä. Sain ihan kivan tuoton, mutta nyt sitten odottelen rahoja tilille! Seuraavalla kerralla valitsen toisen kirpputorin, Oulussa on valinnanvaraa. Onneksi!

[QUOTE="vieras";24567561]Jos sulla pelkkiä lastenvaatteita, vie Kirppis Vintiöön :) Se aukasee taas ovensa.[/QUOTE]

Järkikirppiksellä saisi olla pukukopeissa pitemmät peilit ettei tarvi tuolille nousta.tai sitten niitä peilejä laskea alemmas.Toinen hyvin epämielyttävä kokemus on kun menee pukukoppiin sovittamaan vaatteita,niin verhot pukukopissa ovat niin lyhyet,että sinun alakroppasi näkyy kahviossa istuville vanhoille ukoille .Hommatkaa ihmeessä kunnon pitkät verhot sekä peili,ei se saa tuommosista asioista jäädä kiinni,kun siitä on muutama kerta jo sanottu omistaja rouvalle. Muuten mukava paikka käydä

Yhteistyössä