OULULAISET apuja tyhmään kyssäriin...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
1.Ulottuuko kaupunkibussitaksa kaupungin rajojen ulkopuolelle??? lähikuntiin vai vain OUlun rajojen sisäpuolelle?

2.Jos matkustaa bussilla Oulusta johonki lähikuntaan ni pitääkö siis sanoa missä kohtaa jäis pois?3. Meneekö Oysista busseja suoraan lähikuntiin vai pitääkö mennä aseman kautta?

Joo, varmaan tyhmä kysymys mutta uus asukas ja ed.kaupungissakin matkustanut vain kaupungin sisällä jolloin ei tarvi kuin iskee rahat kuskille...

http://www.linjakas.fi/lang/fi/?mm=trip&sm=&m=&adv=&map=&n=&a=2712&b=&c=&keya=OYS%20&keyb=haukipudas&keyc=&an=&bn=&cn=&date=20090325&time=1227&params=1l3l1l3l2lll1l1l1l1l1&save=2712:OYS:5:564:3430376:7213148:

Alkuperäinen kirjoittaja Pomppiva Pallokala:
Saitkin oikeamman vastauksen Miiltä... Ja sitten vielä se, että ne taitaa mennä sieltä lasten puolen edestä eli alhaalta ne bussit. Korjatkaa vielä tämäkin mun väite, jos oon taas väärässä :D

Oikeassa olet, ovi A6:n edestä kannattaa nousta kyytiin =)

Alkuperäinen kirjoittaja mii:
http://www.koskilinjat.fi/aikataulut/5091-30-haukipudas-oulu-keskusta-oulunsuu

Kiitti mutta osasinko mä nyt lukea tuota oikein :( eli Oysista lähtee joskus kymmenen aikoihin ja seuraava vasta yhden aikoihin? Eli iso tauko tuota kautta menevissä just aamupäivässä?

Mulla ois ehkä aamupäivällä meni Oysista siis Haukiputaalle ja ehkä 11 aikoihin, eli mun pitäs kävellä eka asemalle?

Voi että sitä osaa olla tyhmä kun ei oo vuosiin matkustanu bussilla...

ja sitten vielä että missä Oysissa on yleisövessaa, siistiä (muualla kuin polien sisällä) ja ei päivystyspuoli jossa käy kaiken maailman juopot jne...
tätä kysyn siksi jos saan kyyditsijän ja tarvii käydä tarpeilla odotellessaan muualla. Eli ihan vieras paikka koko talo.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ja sitten vielä että missä Oysissa on yleisövessaa, siistiä (muualla kuin polien sisällä) ja ei päivystyspuoli jossa käy kaiken maailman juopot jne...
tätä kysyn siksi jos saan kyyditsijän ja tarvii käydä tarpeilla odotellessaan muualla. Eli ihan vieras paikka koko talo.

Jokaisessa aulassa on yleisöwc, jotka siivotaan päivittäin, eli ovat ihan siistejä. Neuvonnoista voit kysyä tarkempaa ohjeistusta :)

Mun mielestä putaalle tulee puolen tunnin välein busseja, lastenklinikan edessä pysäkki. Siistit vessat on ainakin sen yhden kahvion aulassa, hmm. oisko B2 eteisessä?

Yhteistyössä