Oululaiset äidit!

Täälläpä toinen oululainen mamma. Oon tällä hetkellä hoitovapaalla 2-vuotiaan esikoisen kanssa, ja jos kaikki menee hyvin niin jouluna noita mukeloita on kaksi kappaletta. Oon siis se "vieras" tosta julkisen puolen ketjusta :) Oulun pohjoispuolella asustellaan, mutta ollaan kovia ramppaamaan kylillä. Pistetäänkö pystyyn ne massatreffit vai aloitetaanko pienimuotoisemmin? :D
 
Mä tuun nyt kans tänne huuteleen "mustana". Mulla on se 2-v tyttö ja la lokakuussa. Käydään viikottain kaupungilla "shoppaileen", joten kaupunkitreffit sopii meille tai sitten leikkipuistoon.. Asutaan tosiaan pohjoispuolella Oulua, tarkemmin Rajakylässä ja tuossahan on iso uus leikkipuisto vieressä.. Missä Jenis sä asut?

Olikos meitä vielä useampi kun kolme siellä mitäs nytillä kirjottelemassa? Joko aletaan treffejä sopimaan?
 
Oli siellä vissiin joku toinenkin "vieras" vielä... Me asutaan täällä Korvensuoralla eli korvessa, mutta ollaan tosiaan hyviä liikkumaan ;) Kaupungilla ois ehkä helpoin nähdä, kun tullaan kaikki varmaan aika eri suunnista? Eli kahville tai vaikka Ainolan puistoon?
 
Sovitaan vaan treffejä! Te tosiaan asutte ihan toisella puolella kaupunkia, joten mielellään kaupungilla se tapaaminen. Mä kannattaisin kahvittelua, kun oon tällainen kahvihiiri. :D Coffee House, Vintti, mitäs noita kivoja kahvittelupaikkoja löytys? Entäpä ajankohtaa, mulle ei sovi vielä ensi viikko mutta sen jälkeen oikeastaan kaikki käy.
 
Täältäkin yksi Oululainen äiti ilmottautuu.. =) Piti tämän ilmoituksen takia sitten ihan rekisteröityäkin.. Mukava olisi saada uusia kavereita ja lapsillekkin leikkikavereita. Kannatan enemmän niitä leikkipuisto treffejä :p Kolmen pienen lapsen kanssa mulle ainakin helpompi.. Ja tosiaan pohjoispuolella Oulua asustellaan.
 
Tänne kelpaa myös uudet tuttavuudet. Mulle passaa leikkipuistotreffit tai sitten ihan tapaaminen ilman lapsia. Tosin olen vuorotyössä, joten ajankohta voi olla vaikea sopia, mutta eiköhän sitä yhteistä aikaa joskus löydy.

Niin, ja asun lähellä keskustaa, joten kulkeminen ei ole minulle ainakaan ongelma. Pääsee lyhyelläkin varoitusajalla :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lahopää-Liisa:
Minäkin hyppään tähän ketjuun mukaan! Olisi tosi mukavaa saada uusia tuttavuuksia oululaisista mammoista.:) Mekin asutan Rajakylässä, perheeseen kuuluu aviomies ja tyttö 6kk. Mahtuisinko teidän porukkaanne mukaan?:D
Muoks. Luin vasta nyt koko ketjun ja siis olen se yksi "vieras" tuolta toisen puolen ketjusta. Massatreffit kuulostaa hyvältä!:D
 
Ainolan puistossa yhdistyisi kätevästi leikkipuisto- ja kahvilatreffit. Mammoille pullaa ja lapsille leikkikavereita :D Entäs se Mannerheimin puisto, sehän on kans niin keskustassa kun olla ja voi? Vieläkö siellä spurgut hengaa?

Meille sopii heti aamusta parhaiten, mitkäs rytmit teillä muilla on? Elokuun oon vielä hoitovapaalla ja sitten käväisen hetken töissä ennen kuopuksen syntymää.
 
Meillä ei vauvan kanssa ole vielä minkäänlaisia rytmejä, joten mikä tahansa aika päivästä käy meille. Ja Ainolan puisto ehkä mieluummin kuin Mannerheimin puisto, siellä on tosiaan aika levotonta porukkaa näin kesäisin. :/
Ehdottaisin ekaksi tapaamisajankohdaksi elokuun toista viikkoa?

 
Ainolanpuistoon siis 10.8 alkavalla viikolla? Mulle ei 11.8 passaa kun pitää mennä äippäpolille, mutta muuten ei ole sovittuna mitään.. Kymmenen jälkeen sopii parhaiten, me nukutaan likan kanssa yleensä 8.30-9 ja yhden jälkeen pitäs olla kotona päikkäreillä..
 
No miten olisi sitten vaikka keskiviikkona 12.8 Ainolanpuistossa? Kello 11.00? Mä olen sen verran huono aamukäynnistyjä että en itse taida tuota aikaisemmin selvitä paikalle. :ashamed: Ja tietysti säävarauksella, siirretään jos sataa kissanruumiita taivaalta. :D
 
OK, 12.8 klo 11. Meillä puskee tossa vähän lounasaika päälle, mutta toisaalta poika rakastaa sitä Ainolan-mummun pullaa, että tuskin haittaa jos vähän siirretään kunnon ruokaa etiäpäin ;)

Toivottavasti tosiaan on hyvä ilma! Ens viikoksi on ainakin luvattu ihan hellelukemia.
 
Joo se sopii meillekkin. Nähdään siellä siis.. Sovitaanko me joku paikka mihin sitten kokoonnutaan siellä? Että tunnistetaan toisemme.. :D Juu pitää lapsillekkin jotain evästä ottaa mukaan ja saahan sieltä jotain ostettuakin.. =)
 
Hei! Vieläkö mahtuu mukaan? :) Minäkin olen kuuluttanu tuolla toisessa ketjussa mammakavereita ja hypättäis mieluusti tänne. Hoitovapaalla olen pian 1.5-vuotiaan tytön kanssa ja molemmat tarvittais uusia kavereita. Ainolan puisto keskiviikkona klo 11 sopii meillekin hyvin. Toivottavasti ilmat vain suosii! Mielellään nähtäis jo vaikka tulevalla viikollakin, massa- tai minitreffeillä esim. samaisessa puistossa. Kuluis päivät nopeammin, kun ois tekemistä ja kavereita!
 
No pitäiskö meidän ottaa "harjoittelutreffit" jo tällä viikolla, vaikka sitte pienemmällä porukalla? Minä oon tosiaan hoitovapaalla enää tämän kuukauden (tällä erää ), ja jotenkin on hirveä hinku tehdä tuon pojan kanssa kaikkea kivaa ennenkuin työt alkaa. Tälle viikolle on vielä luvattu mahtavat ulkoiluilmatkin. Muut mammakaverit on jo menneet takaisin töihin tai sitten ovat ihan pienten vauvojen kanssa kotona, joten uudet leikkikaverit kelpais :)

Otetaanko tosta keskiviikosta traditio, ja treffataan jo nyt 5. pv? Meille passais parhaiten esim. klo 10. Vaikka siinä Tuomenkukan edessä?
 

Yhteistyössä