Oululaiset äidit!

Minä tulen teidän joukkoon mukaan joulukuussa kun muutetaan Ouluun. Oulun pohjoispuolelta yritetään uutta kotia etsiskellä. Silloin ei varmaan puistotreffejä pahemmin järjestellä mutta jos vaikka jonkun luokse voitais kerääntyä kahvittelemaan. Vaikka meille sitten kun saadaan koti kuntoon :)

Minä olen 31v, minulla on 6 ja 5 vuotiaat lapset ja la joulukuun loppupuolella.
 
Viimeksi muokattu:
Mäkin aattelin vielä mahtua tänne mukaan! :D Olen täytän toukokuussa 22v ja asustelen tyttön kohta 2v ja pojan kohta 1v kanssa Kiimingissä. Enpä itsekkään tunne täältäpäin oikein ketään vaikka kauemmin täälläpäin on tullut asuttua.. :) Seuraa olisi kyllä todella mukava saada, kun muuten päivät tulee vieteltyä melkeinpä yksin eikä kiimingin äiti lapsi ryhmiin suostuttu ottamaan kun niillä ei ole kuin esikoille ryhmiä. :O
 
Mulle passaa oikeestaan milloin vaan, ainut mikä estää lähtemästä niin on tuo pakkanen, jos on kylmempää niin ei päästä mihinkään, mut muuten ihan millon vaan. Onko puhuttu mitään asiasta, että onko ensimmäinen kerääntyminen kahvilassa vai ihan kävelyllä jossain?

Meinaan, jos tuota "kahvilla käyntiä" suunnitellaa niin saa ettiä aika ison kahvilan jos porukkaa tulee enemmän saattais tuonne coffee houseen mahtua. :) Mietin että hop loppikaan ei olis huono idea, mutta siinä olis sitte se matka on vaan sinne pitkä kun en omista omaa autoa. :D
 
Minulle passais kaikki päivät joko aamupäivällä kymmenen aikaan tai sitten iltapäivällä kahden aikaan. Nuo aikarajoitukset sen takia kun esikoisen eskari kestää 9.00-13.00. Tapaamispaikan suhteen pää lyö ihan tyhjää. Kaupungin kirjasto tai Ouluhalli kuperkeikan aikaan? Tai uskaltaako joku järjestää tapaamisen kotiinsa?
 
Heippa! Meille saa kans tulla käymään, jos vain haluaa! Hoplopkin käy mulle ainakin tosi hyvin, matkaa alle kilsa, ja siellä on hyvä lapsienki tutustua ja äidit sit vaikka kahvikupin äärellä ku lapset leikkii :) Ilmotelkaahan! :) Onko kukaan fb:ssä?
 
Meillä lapset herää vasta 10 aikaan aamulla, eli aikaisintaan puolenpäivän maissa ehdittäis mihinkään.:) Hoplop on meille turhan kaukana kun ei ole autoa käytössä päivisin.:/ Coffee House tai jonkun koti sopisi kyllä! Ja kirjasto toki myös.
 
Kaikista helpointa olisi varmaan tavata jonkun kotona, silloin ei tarvitse arpoa että löytääkö oikeat ihmiset tapaamispaikalta :D Meillekin voidaan kokoontua mutta en tiedä kuinka tänne bussit kulkee. Miten olisi ensi maanantaina klo. 13.30 jossain?
 
Meille sopii mikä päivä vain, kunhan tapaaminen olisi iltapäivällä. Torstaina sopisi aamustakin jo. Uskaltaisko meille kukaan tulla? Asutaan nokelassa. Helpointa minulle, vauvalla kun ei säännöllisiä päiväunirytmejä vielä ole :)
 
Tämä viikko meni niin huristen ohi etten ole ehtinyt vastaamaan : /
Miten olisi ensi viikolla torstaina? Ja hei, meitä on monta tässäkin ketjussa jotka haluaa uusia kavereita, kyllä kai muutkin tulee tapaamiseen =) Jos ei Tipiliinin luokse Nokelaan niin ehdottakaa ihmeessä muitakin päiviä ja paikkoja.
 

Yhteistyössä