Oulu/kirppis/paljekirppis

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "oululainen"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

"oululainen"

Vieras
Paljekirppiksellä jos myyt, niin kannattaa tsekata pöydästä hävinneet tuotteet tapiontuvan puolelta.
Sinne on isoihin laatikoihin nakattu kaikki tuotteet joita asiakkaat ovat tuoneet kuulemma kassalle jotka eivät kuulu heidän pöytäänsä.
Aivan mahdottomasti tuoteita ja tuskin moni myyjä edes huomaa käydä sieltä katsomassa.
Myyjillä ei ole vissiin aikaa palautella pöytiin tuotteita.
Ihan maku meni koko paljeesta jo aikaa sitten ja nyt eksyin sinne taas.. tympäsee vain myyjien puolesta, todella hyvää vaatetta/tavaraa oli ... mutta asiakkaat jättää tavaroita mihin sattuu ....
Järkikirppistä suosin tllähetkellä, käväsin siellä muutama pv sitten ja siitiä oli ja todella vilkasta.. toinen tietenkin lastentarvike kirppis vintiö!

No juuh, aika samaa mieltä. Paljekirppis oli todellakin ennen suosikki, mutta myös minä olen tympääntynyt tuohon että omia tavaroitaan löytyy ties mistä. Pidin pöytää muutama viikko sitten, pöydän tyhjennyksen jälkeen kiertelin muut pöydät ja sieltähän löytyikin useampi oma tavara. Ja nyt parin viikon jälkeen löysin vielä pöytääni kuuluneen toppatakin, tosin huppu siitä puuttui.. annoin lapun "kassaneideille", jos voisivat soittaa jos huppu tulee vastaan.. ottaa niin pattiin tuollainen! Järkikirppis on siisti, mutta tavara tosi huonoa! Vintiössä en ole vielä käynyt, tänään olin menossa, mutta olikin kiinni..

Jotakin yrittää myyjiltä kysyä, niin katsotaan kuin halpaa makkaraa. Milloin asialle tehdään jotain? Tavaraa häviää ja vaikka väkeä käy paljon, pöytiä niin paljon että tavara ei mene aina kaupaksi.

Taitaa olle melko yleinen ongelma kirppareilla, että tavaraa "häviää", joko varastetaan tai viedään toisiin pöytiin. Minulla on pöytä nyt ja juuri eilen huomasin, että pari isoa lelua oli häipynyt pöydästä, mutta eivät näy tilityksessä. Tänään pengon paikan läpi, jos olisivat toisissa pöydissä.

Yhteistyössä