Oujee mikä lööppi Iltasanomissa...!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Phoenix
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Paksusuolen tähystys tarkoittaa Bushin tapauksessa kylläkin sitä että tähystysputki työnnetään toisesta korvasta sisään. Siinä välillä, putken ollessa matkalla toista korvaa kohti, on kaikkein eniten paskaa nimittäin. Veikkaan että enemmän kuin keskivertolantalassa maaseudulla. Että hyvät tähystykset vaan!

Joo mua kans niin naurattaa aina nää julkkikset ja ja muut "tärkeet" henkilöt, jotka pääsee lööppeihin millon mistäkin mitättömästä syystä tyyliin: presidentiltä putosi hattu... :headwall:

Siis että oikein vallasta pitää luopua siks että katotaan mitä persiistä löytyy :o No kukin tavallaan, mutta tuntuu että ei oikein meinaa jutunaiheet riittää kun tollasestakin infotaan kaikelle kansalle :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Leylalie harmaana:
Paksusuolen tähystys tarkoittaa Bushin tapauksessa kylläkin sitä että tähystysputki työnnetään toisesta korvasta sisään. Siinä välillä, putken ollessa matkalla toista korvaa kohti, on kaikkein eniten paskaa nimittäin. Veikkaan että enemmän kuin keskivertolantalassa maaseudulla. Että hyvät tähystykset vaan!

Joo ja lääkäri tekee vähän fyffee ja myy oikeudet tähystyksen kuvamateriaalista eniten tarjoavalle ja sitä sitten suorana lähetyksenä lähetetään Amerikan kansalle...
"Hei siellähän on jotain elämää... Oliko se elävä aivosolu...!!!??? Uskomatonta!!!!! Oi sorry, kihomatohan se vaan siellä...!"

Alkuperäinen kirjoittaja ihkuraksupoksu:
:laugh: :laugh: *reps* siis kaikki nämä kommentit täällä...Miten niin kukaan ei tykkää ko. herrasta :saint: ?

Tässä muutama syy ...

-"Minä ymmärrän että levottomuus Lähi-Idässä aiheuttaa levottomuutta sillä alueella"

- "Minä tiedän että ihminen ja kala voivat elää rauhanomaisesti"

-"En ole asiantuntija siinä,kuinka irakilaiset ihmiset ajattelevat, koska asun Amerikassa, jossa on turvallista ja mukavaa"

-"Minusta meidän tulisi nostaa sitä ikää jolloin alaikäisellä saa olla ase"

-"Vihollisemme ovat kekseliäiä ja neuvokkaita, ja niin olemme mekin. He eivät koskaan lakkaa miettimästä uusia keinoja vahingoittaa maata ja kansaamme, kuten emme mekään"

Että silleen :laugh:

Tulee niin turvallinen olo kun miettii että tälläisen kaverin hallussa on ydinaseita.

:D pakko naura näille jutuille..

Mut yks iltalehden otsikko oli jo liian "paha", kuuluu seuraavasti

"Missi joutui kolariin- kynsi katkesi" :D Jutussa armeliaasti kerrottiin, että kynsillä oli onneksi vakuutus.

Alkuperäinen kirjoittaja leylalie harmaana:
Alkuperäinen kirjoittaja ihkuraksupoksu:
:laugh: :laugh: *reps* siis kaikki nämä kommentit täällä...Miten niin kukaan ei tykkää ko. herrasta :saint: ?

Tässä muutama syy ...

-"Minä ymmärrän että levottomuus Lähi-Idässä aiheuttaa levottomuutta sillä alueella"

- "Minä tiedän että ihminen ja kala voivat elää rauhanomaisesti"

-"En ole asiantuntija siinä,kuinka irakilaiset ihmiset ajattelevat, koska asun Amerikassa, jossa on turvallista ja mukavaa"

-"Minusta meidän tulisi nostaa sitä ikää jolloin alaikäisellä saa olla ase"

-"Vihollisemme ovat kekseliäiä ja neuvokkaita, ja niin olemme mekin. He eivät koskaan lakkaa miettimästä uusia keinoja vahingoittaa maata ja kansaamme, kuten emme mekään"

Että silleen :laugh:

Tulee niin turvallinen olo kun miettii että tälläisen kaverin hallussa on ydinaseita.

Idioottisuodattimelle olisi tilausta.
Vähentäisi hieman noita päästöjä.

Yhteistyössä