Oudoin/erikoisin?

• Viestiketjun aloittaja Yks vaan
  • Ensimmäinen viesti
kurkkupari
Aika monilla tuntuu olevan kurkku mukana touhuissa. Niin meilläkin.
Oltiin kerran viettämässä kosteahkoa iltaa kavereitten luona ja jäätiin sitten yöksi. Isäntäpari meni makkariin ja me olkkariin nukkumaan. Itse kävin sohvalle ja avokille tehtiin peti lattialle.
Yöllä heräsin ihmeelliseen yninään. Sytytin pikkulampun ja mitä ihmettä. Avokki oli riisunut itsensä alasti, hakenut jääkaapista jämäkän kurkun ja survoi sitä sisäänsä raivokkaasti. Hän huomasi, että heräsin ja hän pyysi minua jatkamaan, koska oma käsi oli aivan loppu. Vilkaisin, että isäntäväen ovi on kiinni ja kävin lattialle istumaan hajareisin. Nostin hänen haaravälinsä mahdollisimman ylös ja aloin kaksin käsin kurkuttaa hänen litimärkää pilluaan. Kurkku upposi kerta toisensa jälkeen hänen avuttomana retkottavaan toosaansa. Joka survaisulla kuului vaimea ynähdys. Aloin itsen jo vähän kyllästyä, mutta vihdoin ja viimein hän laukesi selkä kaarella jalkoihini. Annoin kurkun vielä hetken olla sisällä, ennen kuin vein sen takaisin kaappiin.
Siinä vaiheessa näin, että isäntäväen ovi olikin vähän raollaan. Meillä oli siis ollut yleisöä. Itse palasin sohvaan pehkuihin ja avokki jäi alastomana ja raukeana omaan petiinsä.
Aamulla isäntäväen mies käveli ohitsemme keittiöön hakemaan korjausoluita. Avokki makasi reidet levällään patjalla, pillu turvoksissa yön sessiosta. Siihen hätään hän ei löytänyt vaatteitaan mistään, joten aamuoluet menivät nakusillaan. Vaatteet löytyivät sohvan takaa. Isäntäparin emäntä näytti heittäneen kurkun roskiin.

Se on meidän oudointa.

Yhteistyössä