Ou... nolo juttu :/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aurinkokunta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Aurinkokunta

Aktiivinen jäsen
01.11.2006
11 030
1
36
Kouvolan peräkylä
Mie unohdin ostaa kananmunia, ja kun asian huomasin klo 18 jälkeen, niin kaupat oli tietty jo kiinni.
Enkä mie muutenkaan sit enää ehtinyt just ennen saunajuttuja ja kaikkia minneen kioskille ajelemaan ja etsimään munia, saatika pakaste- tai muita kakkuja, joten meillä ei sit huomenna ole kakkua.

Sitä mie van mietin, että pettyyköhän nuo lapset kovasti? Tapana kuitenkin ollut aina ns. kakku-aamiainen isien- ja äitienpäivinä :/
Mie kyllä kestän aamun ilman kakkuakin.

se on äitienpäivä, ei kai sun tarvi munista ja kakusta stressata?
etköhän ole ansainnut tämän yhden lekottelu päivän, vaikka sitten ilman kakkua!
ensi vuonna sitten lapset muistaa jos nyt pettyvät........

En mie enää aamulla, enkä kyllä nyt enää yölläkään, ala kakkua väsäämään. Osa lapsista menee mummolle ja saa siellä kakkua ja jos on onni myöden, niin kotijoukoillekin lähetetään tuomisena palanen mummon kakusta - meillä siis osa lapsista senverran kipeinä, että ei voida kaikki mennä kylään.

Alkuperäinen kirjoittaja riepuriia:
se on äitienpäivä, ei kai sun tarvi munista ja kakusta stressata?
etköhän ole ansainnut tämän yhden lekottelu päivän, vaikka sitten ilman kakkua!
ensi vuonna sitten lapset muistaa jos nyt pettyvät........

Lekottelu ei onnistu, mies vie terveet, kynnelle kykenevät mummolle onnittelukäynnille, mie jään pitämään sairastupaa pystyssä, kun osa lapsista sairastaa.
Lähinnä mie ajattelinkin just noita pieniä, kun ovat kipeitäkin ja ei oo edes nyt sit sitä kakkua :ashamed:

Mutta kuten sanoin, uskoisin, että mummon kakusta liikenee palat meidän pienillekin tuomisena.

No voi sua kun sairastupa siellä äitienpäivänä vielä! Niin sairastetaan meilläkin,mut noita ei sentään ole kuin kaksi muksua ja mies joka kyllä sairaana vastaa useampaakin tenavaa! :) Paranemisia!

Alkuperäinen kirjoittaja äippä:
No voi sua kun sairastupa siellä äitienpäivänä vielä! Niin sairastetaan meilläkin,mut noita ei sentään ole kuin kaksi muksua ja mies joka kyllä sairaana vastaa useampaakin tenavaa! :) Paranemisia!

Tää on ollut jo kohta viikonpäivät, sitkeää tautia näemmä - nyt vaan tuoreimpana ikävästi tuo pikku-Pörrökin (just 4kk täyttänyt) alkoi myös sairastaa :(
Yskii raasu niin, että pahaa tekee kuunella :'(

Alkuperäinen kirjoittaja tiiru:
Lainaat naapurilta?
Ei mua ainakaan haittais jos joku kysyisi :)
Tuskin olet mun naapuri kuitenkaan :D

Juu, ei taideta olla naapureita.
Mä en oikeen tiiä mitä mä aattelin silloiin illalla, kun asian havaitsin. Mie vaan päätin, että ei sitä kakkua tarvii... ja nyt vasta aloin miettimään, että jos tuo pikkuväki pettyy.
Enkä mie nyt enää yöllä mene munanlainuuseen... ties mitä ne vielä ajattelis ;)

Tosin nyt tuli mieleen, että pakastimessa pitäs olla jäätelöä... että jos laittais jätskiä, niin sehän ois melkein kun kakku... jos siihen vielä vaikka pursottais vähän kermaa ja viskelis strösseleitä.

Alkuperäinen kirjoittaja Aurinkokunta:
Lainaat naapurilta?

Mä en oikeen tiiä mitä mä aattelin silloiin illalla, kun asian havaitsin. Mie vaan päätin, että ei sitä kakkua tarvii... ja nyt vasta aloin miettimään, että jos tuo pikkuväki pettyy.

Tosin nyt tuli mieleen, että pakastimessa pitäs olla jäätelöä... että jos laittais jätskiä, niin sehän ois melkein kun kakku... jos siihen vielä vaikka pursottais vähän kermaa ja viskelis strösseleitä.

Mitä lapset sairastaa? Mietin vain, että kestääkö esim kurkku jäätelöä. Pikaista paranemista muksuille ja hyvää äitienpäivää ap:lle! :)

Alkuperäinen kirjoittaja Aurinkokunta:
Lainaat naapurilta?

Varmasti lapset tykkää kun väsäät kunnon jäätelöannokset !! :)

Alkuperäinen kirjoittaja m:
Mitä lapset sairastaa? Mietin vain, että kestääkö esim kurkku jäätelöä. Pikaista paranemista muksuille ja hyvää äitienpäivää ap:lle! :)

Osalla kunnon räkätauti vuotavine nenineen ja yskän sekä kuumeen kera, osalla pelkkä yskä kuumeella ja ilman kuumetta. Kurkunpääntulehduksen tuntomerkit olleet yhdellä.

Kiitos, samoin minä haluaun toivottaa kaikille äideille oikein hyvää äitienpäivää!

Yhteistyössä