OnAlkuperäinen kirjoittaja SocialButterfly:siis se shokkiväri mitä eilen?! vissiin hehkutit..apua..onko ne ihan kokonaan pinkit?![]()
hitto, laitas kuvaaAlkuperäinen kirjoittaja pintelin:OnAlkuperäinen kirjoittaja SocialButterfly:siis se shokkiväri mitä eilen?! vissiin hehkutit..apua..onko ne ihan kokonaan pinkit?![]()
Eivätkä mitään sinnepäin olevat pinkit..
Mä pidin rose rediä värikkäänä hiuksissa,mut nää shokeeraa vielä enemmän.
![]()
Mä otin jo kuvan,mut näin pimeellä vaikka on valot päällä siitä ei tuu hyvää.. :snotty: Tarvis ottaa päivän valolla sisällä tai sitten ulkona..Alkuperäinen kirjoittaja SocialButterfly:hitto, laitas kuvaaAlkuperäinen kirjoittaja pintelin:OnAlkuperäinen kirjoittaja SocialButterfly:siis se shokkiväri mitä eilen?! vissiin hehkutit..apua..onko ne ihan kokonaan pinkit?![]()
![]()
![]()
no laitas tulee..tai jos ei oo hyvä niin meet ulosAlkuperäinen kirjoittaja pintelin:Mä otin jo kuvan,mut näin pimeellä vaikka on valot päällä siitä ei tuu hyvää.. :snotty: Tarvis ottaa päivän valolla sisällä tai sitten ulkona..Alkuperäinen kirjoittaja SocialButterfly:hitto, laitas kuvaaAlkuperäinen kirjoittaja pintelin:OnAlkuperäinen kirjoittaja SocialButterfly:siis se shokkiväri mitä eilen?! vissiin hehkutit..apua..onko ne ihan kokonaan pinkit?![]()
![]()
![]()
![]()
Cerisellä värjäsin ja mä oon yllättynyt että tää ei edes tarttunut käsiin kun pesin hiukset eikä mihinkään muuhunkaan kylppärissä.Alkuperäinen kirjoittaja auryn:Wautsi! Mikäs väri sulla on? Flamingo pink? =)
Mulla on ikävä mun pinkkiä tukkaani... Mut ei sitä sotkemista värin kanssa![]()
![]()
OooooAlkuperäinen kirjoittaja pintelin:Cerisellä värjäsin ja mä oon yllättynyt että tää ei edes tarttunut käsiin kun pesin hiukset eikä mihinkään muuhunkaan kylppärissä.Alkuperäinen kirjoittaja auryn:Wautsi! Mikäs väri sulla on? Flamingo pink? =)
Mulla on ikävä mun pinkkiä tukkaani... Mut ei sitä sotkemista värin kanssa![]()
![]()
Hiuksiin ainoastaan ja sehän on pääasia.
![]()
Kaupallinen yhteistyö: Storytel