Ottasitko vastaan tällasen työn, jos...

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Olisit ollut yli vuoden työttömänä ja hausta huolimatta et olisi työllistynyt muualle??

Työkkärin työosoitus: päiväpostin jako, osa-aikainen, työtä 10 päivää kuukaudessa, 7,5h/päivä, palkka 9,60e/h. Työ loppuu heinäkuussa.

Ja tää osoitus ei sit ole tullu mulle

Minkäs verran voi työtä tehdä, että ansiosidonnainen jatkuu. Ja minkä verran työ tunteja pitäisi viikossa olla, jotta se kerryttäisi ansiosidonnaita. Ja tuleeko näistä päivistä kokonainen päivähoitomaksu... Työmatkojen pituuksista yms. kaikki vaikuttavat asiaan. Tietty jos ei lapsia olisi tai kaikki jo isoja koululaisia, niin silloin ottaisin ihan varmasti työn vastaan.

Ihanainen
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Olisit ollut yli vuoden työttömänä ja hausta huolimatta et olisi työllistynyt muualle??

Työkkärin työosoitus: päiväpostin jako, osa-aikainen, työtä 10 päivää kuukaudessa, 7,5h/päivä, palkka 9,60e/h. Työ loppuu heinäkuussa.

Työ kuulostaa ok:lta eikä palkkakaan ihan huono, mutta vaan 10 päivää kuukaudessa!?!?! :(

ap
Alkuperäinen kirjoittaja Hankey:
juu ja toivoisin että työpäivät olisivat tyyliin 2 viikkoa työtä, 2 vapaata
Niin ne just onkin, eli 2 viikkoa työtä ja 2 viikkoa vapaata, aluks sen piti olla niin että 4h/päivä ja 20 päivää kuussa työtä. Menee kuitenkin nyt noin ja saman verran tulee kuitenkin palkkaa (vaikkakin olematonta).

Mies sai tuon osoituksen ja aloittaa työssä huomenna, ihan mielissään on kun pääsee välillä jotain tekemään, mulle ehkä oli vähän pettymys...ei tuossa pahemmin pääse tienaamaan ja lisäraha olis tullu tarpeeseen.

vieras

Ei kai tuollaista osa-aikaista tarvitse ottaa? Palkka on nettona alle 800e!

ap

Ei kai tuollaista osa-aikaista tarvitse ottaa? Palkka on nettona alle 800e!
On pakko, muuten saa karenssin.

ap
Pystyttekö muuttamaan lasten päivähoitosopimuksia? Siinä sästyisi vähän rahaakin. Luulen, että tuo työn ja vapaan vuorottelu aktivoi miestä perhe-elämässä ja työnhaussa.
Meillä ei ole lapset päivähoidossa, itse oon kotihoidontuella, pojat 5v. ja 1,6v. vanhempi poika varhennetussa eskarissa ja nuorempi kotihoidossa, ei siis onneksi päivähoitomaksuja.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Pystyttekö muuttamaan lasten päivähoitosopimuksia? Siinä sästyisi vähän rahaakin. Luulen, että tuo työn ja vapaan vuorottelu aktivoi miestä perhe-elämässä ja työnhaussa.
Meillä ei ole lapset päivähoidossa, itse oon kotihoidontuella, pojat 5v. ja 1,6v. vanhempi poika varhennetussa eskarissa ja nuorempi kotihoidossa, ei siis onneksi päivähoitomaksuja.

Tollaisessa tapauksessa ottaisin vastaan ilomielin. Ja onhan se helpompi saada jatkossa kokopäivätyötä, jos on muutakin tehnyt kuin kotona ollut.

Yhteistyössä