Ottakaa siittä hyvä mies..

  • Viestiketjun aloittaja sdas
  • Ensimmäinen viesti
sdas
tälläkin hetkellä se juoppuvalehteleva kuspää tallaa tuolla baariin menossa..
että mua vituttaa itteeni MIKSI mä 4 lasta tein tollaselle juopolle,ex se on ollut jo vuoden mutta silti!
nyt se on 5 päivää vetäny ja putkelle ei loppua näy.joskus toivon että se löytyis hangesta kuolleena,ettei lasten enää ikinä tarvi kuunnella sen valheita..joo paska olen kun noin ajattelen mutta en enää jaksa sen tekopyhyyttä kun esittää suvulleen kuinka hyvä isä se on,sen oma äiti on jopa pojalle sanonut ettei isi sulle valehtele,äiti valehtelee..joo minähän se paska olen kun isä lupaa että tehdään sitä ja tätä ja sitten ei ota mitään yhteyttä lapsiinsa vaan pistää puhelimen kiinni yms..sekavaa tekstiä mua vaan taas niin korpee..
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Tättähäärä:
Miten sinä otat ressiä EX-MIEHESTÄ noin kauheesti. Anna ryypätä, ethän sinä sitä nää vai....
siksi että meillä on 4 lasta!
se että heidän isänsä soittaa heille ja valehtelee mitä milloinkin raastaa mua kuule aika paljon.koittanut etteivät lapset ole sen tavoitettavissa just ettei pääse lupaan yhtään mitään ja sitten murskaamaan niiden odotusta.
 
Siis isä soittaa heille että nyt isi lähtee baariin tai että isi on ryypännyt viisi päivää..
Eli jos ongelmanana on se että hän valehtelee lapsille niin se ei tarkoita sitä että sun pitäisi ottaa ressiä hänen juomisestaan vai olenko nyt käsittänyt ongelman väärin
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Tättähäärä:
Siis isä soittaa heille että nyt isi lähtee baariin tai että isi on ryypännyt viisi päivää..
Eli jos ongelmanana on se että hän valehtelee lapsille niin se ei tarkoita sitä että sun pitäisi ottaa ressiä hänen juomisestaan vai olenko nyt käsittänyt ongelman väärin
Ongelma on se että kun hän on selvinpäin,hän lupaa noille asioita(tekee sitä myös kännissä sitä soittelua yms),kas seuraavana päivänä ei välttämättä kun pitäisi lasten hänet nähdä,vastaa puhelimeen yms.eli lähteny dokaan tai muuta vastaavaa.ei ajattele mitä ne valheet mitä noille syytää aiheuttaa.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja mömmis:
jos lasten isä ei suoraan lupaa lapsille, niin älä kerro niille mitään ukon juttuja. sitten ei tule pettymystä kun mies jättääkin tulematta... :7
mä koittanut katkoa puhelin ja netti yhteydet yms niiltä isäänsä,ja jos jotain mies sanoo mulle että esim tulee hakeen ne uimaan silloin ja silloin,mä en sano lapsille halaistua sanaakaan asiasta.
eli koittanut tehdä ettei noi saisi kuulla sitä paskaa ollenkaan.
 

Yhteistyössä