Voisin mäkin sit ottaa, jos mutsi ymmärtäisi olla haluamatta ostoksille joka himputin kerta kun tulee liidelin tai cittarin mainos. Se on rasittava! Aina pitäisi jonkun voipaketin perään singota...Ottaisin toki, jos olis tilaa.
Tosin niiden pitäisi sisäistää ajatus; "Mun koti, mun säännöt", enkä sietäs mitään jatkuvaa kitinää milloin mistäkin.
Joo, sais mennä yksinään juoksemaan tarjousten perässä, mulla on muutakin tekemistä Mun vahemmat tosin on vasta vähän päälle 40v ja jaksaa varmast mennä ihan itte sinne jos siltä tuntuu.Voisin mäkin sit ottaa, jos mutsi ymmärtäisi olla haluamatta ostoksille joka himputin kerta kun tulee liidelin tai cittarin mainos. Se on rasittava! Aina pitäisi jonkun voipaketin perään singota...
Lisäksi se laittaa tavarat ihan vääriin paikkoihin kaapeissa.
No, sehän onkin eri asia jos ne vanhemmat on auttanut aikuisiälläkin, siitä voikin olla "velkaa". Mutta vanhemmat päättää haluta lapsia ja siihen kuuluu myös niitten lasten hoitaminen aikuisikään, ei siitä voi mitään velkasuhdetta syntyä.No siks, että minunkin vanhemmat on auttaneet mua niin paljon tässä matkan varrella (taloudellisesti, lapsen hoidossa, läpi erohelvetin ym.), että mä en olis selvinny ilman sitä apua. Katson siis, että on suorastaan velvollisuus auttaa vastavuoroisesti sitten heitä, kun se aika tulee. Mutta tämä on mun mielipide ja ajatus ja tavoite. Sä saat olla kuin itsekäs haluat. Ei oo multa tai mun vahemmilta pois.
Minäkään en ymmärrä tuota lausetta;"Mä edes halunnu tänne...". Mistä joku solu tai edes sikiö voi tietää, mitä se haluaa...
Tämä olisi se ongelma, varsinkin appivanhempien kohdalla. He olisivat kuin matut Suomessa: oma väki saa sopeutua vieraiden tapoihin.Ottaisin toki, jos olis tilaa.
Tosin niiden pitäisi sisäistää ajatus; "Mun koti, mun säännöt", enkä sietäs mitään jatkuvaa kitinää milloin mistäkin.
Ootteko te suomalaiset kyllä perhettä ja sukuaa karttelevaa kansaa huhhuh..