ottaisiks tän vai uuden mummis mallisen pyörän?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hm
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hm

Vieras
http://www.prisma.fi/market/prisma?a_Visit:tuote=c36c1z7gnzdf6hpu&kategoriaTunniste=Polkupy%C3%B6r%C3%A4tAikui&path=Sport%2FPy%C3%B6r%C3%A4ily%2FPolkupy%C3%B6r%C3%A4tAikui&osuuskauppa=HOK-ELANTO&pageName=Main

tua on 299e cittaris olis liila vaihteeton "mummis" 199e vaikee päätös:D

Musta sellanen "mummopyörä" olis ihana. Max 3 vaihdetta, jalkajarrut, tukeva kori edessä ja kunnon takatarakka. Nyt mulla n. 25v vanha tunturin 6-vaihteinen. pelittää, mut....

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Musta sellanen "mummopyörä" olis ihana. Max 3 vaihdetta, jalkajarrut, tukeva kori edessä ja kunnon takatarakka. Nyt mulla n. 25v vanha tunturin 6-vaihteinen. pelittää, mut....

Mulla on just tuollaanen. :) Tykkään kyllä mun pyörästä.

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Mulla on just tuollaanen. :) Tykkään kyllä mun pyörästä.

Ooooh :) Sit kun mulla on varaa niin investoin kyllä sellaiseen.

Mä sain pari vuotta sitten äitienpäivälahjaksi haaveilemani mummo-fillarin. :heart:
Helkaman Ainotar. :heart:
7 vaihdetta, korit, helmasuojat, jalkajarrut ja kaikki herkut. Paras. (vaikkakin kallis kyllä )

Mä niin haluisin vaihteettoman mummo-pyörän, ja jalkajarrut!!!! Nyt mulla on 12-vaihteinen maastopyörä, enkä tykkää, ja lähinnä sillä ajeleekin mun tytärpuoli.

Yhteistyössä