ottaisiko teitä aivoon tälläinen tyyppi???

LAINASIN kaverini lapselle pyörän ja sanoin että palauttaa sitten kun minun lapseni on sen ikäinen että tarttee. No,hän unohti sen edellisen kämpän varastoon kun muuttivat,ja sanoin hankkivansa uuden sitten kun tarvitsen. Lainaamani pyörä oli siis uudenveroinen-uusi (4kertaa ajettu kaikenkaikkiaan ). uusipyörä maksaa bilteemassa 36,9?. ei hänellä ole kuulemma varaa kun oon köyhä,MUTTA sen sijaan esittelee kaikille kuinka hän osti omalle taaperoleen joka hädintuskin osaa kävelläkään niin UUDEN 159? maksavan pyörän :LOL: niin että kyllä vituttaa suomeksi sanoen,kun hän on korvausvelvollinen ja tekee näin.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja joku:
no sanot että lainaa sitä 159e pyörää.. ja palautatte sen niille ku niitten laps on pyöräilyikäinen :DD
ja sit kun se pyytää sitä niin sanot et se jäi kerran jonkun kummin kaiman varastoon ettekä ole enää missään tekemisissä ja tyyppi taisi muuttaa jo poiskin.
 
että olen ehdottanut vielä että maksais edes puolet vajaan 20? että ostettais yhdessä uusi kaupasta, ei käy, katsoo huutonetistä kun sopiva tulee,eli ei koskaan varmaan. lisäksi odottaa sitten että mun pitää heidän 6lle lapselle ostaa joka ikinen kissanristiäislahja,synttärilahja ja joululahja!!! eikä voi korvata pyörää mihin on korvausvelvollinen. Ei tule meiltäkään lahjan lahjaa ikinä enää jos ei sitä pyörää hanki ilman että hjoudun sadannen kerran huomauttaan.
 
myy
Jos ei ole kyseessä isompi summa kuin tuo vajaa 40e millä sais se uuden pyörän niin ostasin ite ja lakkaisin pitämästä yhtyttä tuollaisiin ihmisiin. Minä en jaksa kestää tuollaisia itsekeskeisiä ja hyväksikäyttäviä ihmisiä, niistä aiheutuu valtavasti turhaa negatiivisuutta elämään.

Ajattele että ostamalla itse sen uuden pyörän ja jättämällä nämä ihmiset taaksesi saat melkoisen paljon mielenrauhaa. Vaikkakin tuollainen hyväksikäyttö kaivelee. Todennäköisesti tämä toinen ihminen ei vaivaa asialla päätään lainkaan ja ainut jolla valitettavasti on tästä tilanteesta ikävä olo olet sinä ja näinhän sen ei kuuluisi mennnä.
 

Yhteistyössä