Ottaako yhteyttä poliisiin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Minulla saattaa olla hatara havainto erään katoamistapauksen tiimoilta. Katoamisaikoihin näin katoamispaikasta n. 10 km päässä kuljeksivan profiiliin sopivan henkilön, mutta olen arkaillut kertoa asiasta poliisille, koska pelkään leimautuvani hulluksi ja joutuvani vielä johonkin hoitolaitokseen. Näkemäni henkilö nimittäin kantoi tuolloin kahta päätä harteillaan. Voiko tällaisesta mennä kertomaan poliisille mitenkään sillä tavalla, että tulee otetuksi vakavasti? Eihän järjellä ajatellen ole mahdollista kohdata kaksipäistä ihmistä, mutta vannon, että ainakin silmiini rekisteröityi silloin havainto arvoituksellisesta kaksipäisestä ihmisestä. Saattoi se tietysti olla syvän humalatilan luoma harhakuvakin, mutta oleellinen kysymys on nyt se, kannattaako nähdä vaivaa asian eteenpäin viemiseksi vai kätkenkö mahdollisen harhan sisälleni.

Kantoikohan tai raahasikohan vain se tekijä jotain toista ihmistä ja nojannut jotenkin niin että on näyttänyt että olisi kaksi päätä?

Mun mielestä pitää kertoa, kun joskus se pienikin vihje voi ratkaista koko jutun. Itse luen näistä katoamisista ja true crime jutuista ja friiltä seuraan nuo tosi elämän rikos sarjat... Olen siis täysin koukussa noihin ja murha.infossa olen rekkautuneena ja oman serkkuni henkirikoksen aikoihin rekkauduin sinne ja hänen tapauksessa on tuolla murha.infossa. Hieman tuonne meno auttoi läpi käymään sitä tapausta ja myönnän jotkut spekuloinnit oli niin puuta heinää, että raivostutti ne jutut. En ole serkkuni tapausta siellä kommentoinut, en vain vielä pysty siihen. Oli kuitenkin nuori ihminen ja tuo tappo vaikutti todella paljon meihin läheisiin ja oli kyllä järkytys, ei vaan voi käsittää tuollasta pahuutta. Tekijä pääsi liian helpolla tuosta 😢

Yhteistyössä