Ottaako vai eikö ottaa - ripsienpidennykset

  • Viestiketjun aloittaja "iituli"
  • Ensimmäinen viesti
"iituli"
Hirveästi himottaisi ottaa ne, olisi vähän piristystä kotiäidin väsyneeseen ilmeeseen. Mutta kokemuksia kiinnostaisi kuulla, meneekö rahat vaan kankkulan kaivoon ja omat ripset huonoon kuntoon?
 
"Mie"
Ite haluaisin kans, mutta se siinä vähän häiritsee että kun niitä pitäs sitten olla joka kuukausi huoltamassa ja sekin maksaa. Aattelin että jos vaikka ottas heinä-elokuulle, sopivasti kun kesäkuun lopulla laskettu aika, niin ei sitten tartteis aina jonnekkin lähtiessä käyttää aikaa meikkaamiseen kun vauvakin vie sitten suuren osan ajasta. Ja kesähelteille ei oikein muutenkaan viitsi hirveästi meikata..
 
"eee"
Kalliithan ne on, ja riippuu ihan tekijän ammattitaidosta ovatko kauniit vai ei. Ja omasta mausta, että tykkääkö vai ei :D Itselläni oli pari kuukautta ja oli ne ihan ok, mutta mun makuun liian vaisun näköiset, tykkään näyttävämmistä ripsistä.
 
Riippuu tekijästä millaset tulee, HYVIN paljon. Itse olen tykännyt ja ripset ei ole kauheastui kärsineet. Vähän lyhentyneet jos poistettu, mutta nopeastihan ne palautuvat. Tämä sitten riippuu ihan sun karvoista. :D

Riippuu myös se, kuinka näyttävät on laittajasta ja omista ripsistäsi.
 
Mä tykkään kyllä. Mulla on tuttu, joka laittaa, joten ei tule edes kauhean kalliiksi. Joidenkin mielestä ripset ovat epämukavat, mutta mua ei ole häirinnyt. Tuntuvat lähinnä siltä, että olisi koko ajan ripsaria. Mulla on ollut aiemminkin ja silloin omat ripset katkesivat, jouduin sitten käyttämään tekoripsiä sen aikaa, että kasvoivat takaisin. Nyt ei ole (ainakaan vielä) omiin ripsiin vaikuttaneet mitenkään.
 
Ne on kivat, varsinki ku ite oon ottanu aina suht luonnolliset. Ainut miinus että olen jotenki allerginen sille perus liimalle ni jäi pariin huoltokertaan. Se kirely silmiss jatkui useita kuukausia aina ku silmät kastu vaikkei ripsiä ollutkaan enään. Ja se laitto oli tuskaa, kirveli ja silmät punotti pari tuntia laiton jälkeen. Nyt haluisin testaa sen allergia version liimasta, mutta se ei kuulemma oo yht kestävää..
 
lady edith
Et sattunut katsomaan Liviltä ohjelmaa Kauneuden puoskarit. Siinä oli juuri juttu ripsienlaittajista jotka ilman ammattitaitoa laittelevat ihmisten silmiin liimoilla kiinni sellaisiakin ripsiä mitkä on tarkoitettu yhden illan tekoripsikäyttöön. Eli varmista ainakin, että ripsienlaittajallasi käy joku tuttusi, jolla on hyvät kokemukset ja jälki on kaunista ja asiallista. Itselläni oli hyvällä laittajalla laitetut ripset yhden vuoden ajan. Tulin silti allergiseksi liimoille. Kokeiltiin muitakin liimoja ja silti sama allaerginen reaktio silmiin. En laita enää ikimaailmassa kestoripsiä. Onhan se toki kiva, ettei tarvitse laittaa ripsiväriä ja näyttää rannalla ja aurinkoa ottaessa hyvältä, mutta eihän se luonnollisen näköistä ole. Aina huomaa jos jollakin on kestot omien sijaan.
 
"Vieras"
Kannattaa todella tutustua laittajiin ja heidän tekniikoihinsa. Eikä missään nimessä kannata valita hinnan perusteella (kallein ei takaa laatua, eikä halvin). Paras toki olisi jos sun tutulla on ripset ja voisi suosistella. Taitava teknikko laittaa juuri sinun silmillesi sopivan paksuiset ja oikean kaarevuuden/pituuden ripset, jotka ei rasita ripsiä liikaa.

Mulla on ollu pidennykset 3,5v. Käyn huollossa 3-4vkon välein. Mikä nyt sitten on kallista.. 50-60e/kk menee näihin. Meikkiä kuluu vähemmän koska ripsaria ei tarvii ja muutkaan meikit ei aina välttämättömiä, koska jo pelkät ripset antavat vaikutelman meikistä. Mulla silmät lopettaneet rähmimisen ilmeisesti sen vuoksi, ettei meikkien kemikaalit enää rasita silmää. Tulehduksia ei ole ikinä ollut.

Ja voihan niitä kokeilla vaikka pari kuukautta ja sitten ottaa pois jos ei tykkää. Poistamisen kanssa myös sitten varovaisuutta, olen kuullut että jotkut puoskarit nyppivät. Omani liu'uttaa varovasti pinsettien kanssa pidennyksen oman ripsen päältä ja näin oma ripsi pysyy vahingoittumattomana.
 
Itsellä ei noista ole hirveän hyviä kokemuksia... Pyysin luonnollisia ripsiä ja ripsitaiteilija laittoi pisimmät, mitä valikoimasta löytyy. Eikä omat ripseni todellakaan pystyneet niitä kantamaan. Suurin osa ripsistä oli laitettu todella huonosti ja osa pisteli koko ajan luomiin. Ihan järkyttävä kokemus. Menin valittamaa ja sain osan rahoista takaisin.. En kylläkään pahoitteluja, puhumattakaan siitä, että minulle olisi missää vaiheessa myönnetty, että ripset oli laitettu todella huonosti. En enää koskaan ota, tyydyn silloin tällöin laittamaan ripsitupsuja, jos tulee lähdettyä johonkin "erikoisempiin" tilaisuuksiin :)
 

Yhteistyössä