Ottaako teitä tällainen päähän?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tulimieli (harmaana)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tulimieli (harmaana)

Vieras
Olette koko viikon olleet kotona ihanien, mutta välillä niin raivostuttavien lasten kanssa... odotatte miehenne vapaapäiviä...aah...se hoitaa lapset, laittaa ehkä ruokaa, vie koirat ja itse voisi vaikka käydä yksin kaupungilla/siivota/jumpassa.Jotain ihan vaan yksin tai kaverin kanssa. No sitte se mies saakeli sairastuukin johkin kuumetautiin ja on niin kipee niin kipee...niinkun miehet yleensä on.
Tiedän, että ei sairaudelle mitään voi, mutta ärsyttää kun se saa kyllä maata sohvalla ja nukkua päiväunia...itse jos sairastuu niin ei se kyllä onnistu. Kamalaa, mutta mua vit***aa ja oon enemmänkin raivoissani kuin mitään muuta.

Tiedän tunteen! Toi mun ukko ei ole IKINÄ kipeenä niin että tarvitsis sairauslomaa, mutta auta armias, kun koittaa joku loma (joulu- talvi tms.) se on kipeenä!!

Ja miehet, tunnetusti, ovat kipeenä TODELLA kipeitä... Hyvä kun ehtii muut hommat, ukkelin passaamiselta, hoitaa:/ Ärsyttää....

Ottaa ja rankasti.
Mä olen aina kun itse piru, kun mies on sairas, vaikka ei se hänen vikansa olekaan. Yritän sitä kyllä selittää aina, mutta melkein hävettää oma käytös. :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja paivi76:
Ottaa ja rankasti.
Mä olen aina kun itse piru, kun mies on sairas, vaikka ei se hänen vikansa olekaan. Yritän sitä kyllä selittää aina, mutta melkein hävettää oma käytös. :ashamed:

Mä oon ihan samanlainen

:ashamed: Kun ei miehellä tartte olla kuin 37.1 lämpöä niin voi että se on sairas heti. Taitaa kaikki miehet olla samanlaisia, meidän 10v. poikakin on heti niin maan kipeä jos on vähänkin lämpöä mutta sen vielä jaksaa sulattaa kun se on lapsi :whistle:

Yhteistyössä