Ottaa taas päähän toi ukko!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mm
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mm

Vieras
ollu monta viikonloppua hirvenmetsällä. nyt oli tänään ollu metsällä ja ei kuulemma enää mene metsälle kun on enää yksi kaatamatta.
no tänäänpä ei voinu tulla kotiin vaan piti sitten lähteä mökille yöksi. ois kerrakin ollu aikaa minulle ja pojalle, vaan ei.
viikot töissä ja illat menee nukkuessa kun raskas työ.
siis vitjat et miehet itsekkäitä....

juu, meidän isäntä ollut nyt kolmena iltana peräkäin ollut baanalla! Töiden jälkeen menny ja tullut kotiin 2-3 aikaan yöllä. Ei mitenkään putki päällä tai mitään, ei edes juuri juo, mutta kuitenkin tällaisen nollauksen tarpeessa ollut... Hmph. Mutta tällainen on onneks poikkeuksellista.

joo hirvimetällä käyköön, mutta sitä en jaksa ymmärtää et sitten kun olis kerrankin ollu pitkästä aikaa ollu aikaa meille, niin mies päättää lähteä mökille.
tekis mieli lähteä koko ens viikoks veljen perheen luo karkuun. sit onkin leikkaus ja saa maata kotona ihan tarpeeks....

Alkuperäinen kirjoittaja endie:
miksi ette menny mukaa mökille pyhää viettää ?

mies meni sinne suoraan porukoittensa luota missä on aina kun on aina yöt kun on hirvimetsällä. ei viiti ajaa edestakaisin 50km (yhteen suuntaan). ja minulla selkäleikkaus ens viikon perjantaina. en pääse kunnolla kävelemään. ja ollu lähinnä kotona etten sairastu flunssaan

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

mies meni sinne suoraan porukoittensa luota missä on aina kun on aina yöt kun on hirvimetsällä. ei viiti ajaa edestakaisin 50km (yhteen suuntaan). ja minulla selkäleikkaus ens viikon perjantaina. en pääse kunnolla kävelemään. ja ollu lähinnä kotona etten sairastu flunssaan

50km? Eihän tuo ole matka eikä mikään!

Minä ottaisin mieluummin metsästäjän ( tulisi Lihaa :p ! ) kuin tissuttelijan
mutta jokaisella ristinsä..
Koita jaksaa :hug: laitat miehen passaamaan sitten toipilasaikana

Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja ap:

50km? Eihän tuo ole matka eikä mikään!

Eihän toi 50km tosiaan pitkä matka ole, mut jos on selkäleikkaukseen menossa ni eiköhän siihen joku hyvä syykin ole? Eli on todennäköstä että ei sen takia pysty autossa pidempiä matkoja istumaan saati ajamaan. En kyllä tiedä selkäleikkauksen syytä mut aattelen kuitenkin näin sil tiedolla mitä mulla on.

Yhteistyössä