T
tossuliini
Vieras
Kuulin eräältä ihmiseltä että kyseinen ihminen oli paistattanut eli ollut paikallislehdessä kuva ja muutenkin oli negatiivista palautetta tullut siitä ihmisestä eli on olevinaan, olen kuullut sen ennenkin ja huomasin sen itekin silloin kun oltiin vielä "ystäviä" reilu 2,5 vuotta sitten että kehui itteään ja lapsiaan koko ajan, kukaan muu ei ollut mitään tän naisen silmissä, vain hän, kerran paukautin hälle että jos sä kerran olet olevinasi hyväkin laulaja niin mikset mene jonnekin bändiin ja kokeile tienata laulamisella, heti tuli että mä teen tätä omaksi ilokseni ja sitten haukkui minut sähköpostissa niinkuin mun tytönkin, no pilkka osaltaan osui omaan nilkkaan tällä kyseisellä ihmisellä, heillä tuli miehensä kanssa ero kun mies erehtyi vieraisiin tämän naisen ns. parhaan kaverin kanssa.
Useilta tahoilta olen kuullut etteivät jaksa sietää sitä ihmistä että ovat tehneet lopun päälle päsmäröinnistä yms seikoista ja tämä ihminen osaa myös tosi hyvin manipuloida muita ihmisiä ja kiristää myös ja sitten myös vedetään lapsetkin mukaan aikuisten riitoihin eli mun mielestä hältä lapsellista käytöstä, pitäisi mennä itteensä ja jättää ittensä tuominen esille vähemmälle ja miettiä sitä mitä aiheuttaa kanssaihmisilleen.
Useilta tahoilta olen kuullut etteivät jaksa sietää sitä ihmistä että ovat tehneet lopun päälle päsmäröinnistä yms seikoista ja tämä ihminen osaa myös tosi hyvin manipuloida muita ihmisiä ja kiristää myös ja sitten myös vedetään lapsetkin mukaan aikuisten riitoihin eli mun mielestä hältä lapsellista käytöstä, pitäisi mennä itteensä ja jättää ittensä tuominen esille vähemmälle ja miettiä sitä mitä aiheuttaa kanssaihmisilleen.