Ottaa päähän,parkkipaikka juttu...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jasmina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

Jasmina

Vieras
joku k.usipää on parkkeeranu autonsa viime yönä meidän paikalle..ku mies oli yövuorossa...olen soittanut jo poliisille,parkkipirkoille,oman alueen parkkipirkoille..ja kukaan ei tee mitään..oma auto on sitten vieraspaikalla!!!! |O |O :headwall: :headwall: tää kyseisen auton omistaja pitää autoonsa muutenkin missä sattuu(silloin,ku meidän oma auto on paikallaan...)hätätiet on tukittu tms...raivostuttaa!!!No,korvausten toivossa on hyvä elää ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Taare-:
mä en ainakaan kehtais soitella poliisille vkl yöllä että joku on parkkeerannu mun paikalle
...kuka sano,että mä yöllä olen soittanut... |O ja kyl itteeski ottais päähän,viedä auto jonnekin hornan tuuttiin yöllä tyäpäivän päätteeks!

Alkuperäinen kirjoittaja Jasmina:
Alkuperäinen kirjoittaja Taare-:
mä en ainakaan kehtais soitella poliisille vkl yöllä että joku on parkkeerannu mun paikalle
...kuka sano,että mä yöllä olen soittanut... |O ja kyl itteeski ottais päähän,viedä auto jonnekin hornan tuuttiin yöllä tyäpäivän päätteeks!

kyllä mulla elämässä suurempiakain huolia ku soitella kytille itkien mun parkkipaikka on nyt viety :'( asia ei kuule heille vaan taloyhtiölle

Oletkos jättäny lappua tuulilasiin?

Meillä oli kerran yhen naapurin kans ongelmia kun se jätti autonsa aina oven eteen, sakkopaikalle. Sai siitä sakkojakin parhaimmillaan 3krt viikossa eikä mitään tehoa. Joko oli niin varakas ettei tuntunut missään koko sakkojen maksu (toisaalta asui vuokralla vanhassa kerrostalossa) tai sitten sai jostain kautta mitätöityä sakot.

joku k.usipää on parkkeeranu autonsa viime yönä meidän paikalle..ku mies oli yövuorossa...olen soittanut jo poliisille,parkkipirkoille,oman alueen parkkipirkoille..ja kukaan ei tee mitään..oma auto on sitten vieraspaikalla!!!! |O |O :headwall: :headwall: tää kyseisen auton omistaja pitää autoonsa muutenkin missä sattuu(silloin,ku meidän oma auto on paikallaan...)hätätiet on tukittu tms...raivostuttaa!!!No,korvausten toivossa on hyvä elää ;)

tai itse asiassa käynyt pari kertaa..rekkarilla tiedot ylös ja soitto omistajalle,olen myös tehnyt niin et parkkeerannut omani väärin parkkeeratun taakse.ja ihan kiinni :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Laita lappu pyyhkijään ettei se ole vieraspaikka!
tää kun ei ole ensimmäinen kerta..nyt vaan palo pinna..se pitää autoonsa missä sattuu ja vissiin tietää hyvin nää lain koukerot parkkiasioissa tai ei vaan välitä...Meil on "yksityinen parkkifirma",joka pitää huolta parkkiasioista..mutta eivät ole vkon.loppuisin töissä...ja kukaan muu ei tee asialle mitään...
:headwall: :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja sama juttu kävi mulle:

tai itse asiassa käynyt pari kertaa..rekkarilla tiedot ylös ja soitto omistajalle,olen myös tehnyt niin et parkkeerannut omani väärin parkkeeratun taakse.ja ihan kiinni :)

..mutta mitään tietoja ei omistajasta saatu rekkareiden perusteella...ja toi peräänajaminen on kuulemma lailla kielletty..näin mulle sanottiin tänään...joo ja kiinteístöyhtiö vastaa kuulemma asiasta.Joutuu vaan odottaan maanantaihin... :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja sama juttu kävi mulle:

..mutta mitään tietoja ei omistajasta saatu rekkareiden perusteella...ja toi peräänajaminen on kuulemma lailla kielletty..näin mulle sanottiin tänään...joo ja kiinteístöyhtiö vastaa kuulemma asiasta.Joutuu vaan odottaan maanantaihin... :headwall:

noinku oon tehny ni äkäseen on omistaja ilmaantunut..tai sitten oon parkkeerannu niin että kuskin ovesta autoon ei sisään mennä :D

Minä parkkeeraisin kyllä siihen auton taakse,edellyttää tietty että muuta parkkipaikalla olijat pääsisi kulkemaan kuitenkin ohi. Eli ajaisin vaan puskuri lähelle puskuria siihen taakse,ja jättäisin oman siihen.

Alkuperäinen kirjoittaja Lokki:
Minä parkkeeraisin kyllä siihen auton taakse,edellyttää tietty että muuta parkkipaikalla olijat pääsisi kulkemaan kuitenkin ohi. Eli ajaisin vaan puskuri lähelle puskuria siihen taakse,ja jättäisin oman siihen.

Näin tai sitten sillä lailla kun etelässä tekevät eli painatte torvea niin kauan aikaa kunnes joku tulee siirtämään auton.

..tekeekö saman taas tänään..oli häipänny tänään vähin äänin...tultiin miehen kans siihen tulokseen,että jätetään oma auto seisoon siihen eteen jos tekee uudestaan,katotaan mitä tapahtuu....herne jo valmiiks nenässä odottaen huomen aamua...ku mies tulee töistä... |O

Meillä myös ongelmia parkkipaikkojen kanssa, tai siis ei parkkipaikkojen...
ajavat tuohon alas kun eivät paskat jaksa kävellä 20m :headwall: :headwall:
nyt eilen ilmestyi sitten invamerkki yhdelle asukkaalle ja se saa luvan kanssa vain ajaa autonsa alas säilytykseen, mutta kun siinä pitää muakin nuorempi mies ja sen tyttökaveri autoansa, sitten yksi 40 mies ja toinen nuori pariskunta, nämä siis säännöllisiä eikä niitä ole saanut pois siitä vaikka sakkoja ja kaikkea on kokeiltu...
että ottaa päähän kun eihän he ymmärrä miten paljon niistä autojen äänistä tulee meille häiriötä kun ollaan eka asunto tässä,
ekassa kerroksessa, kaikki nuo alas ajajat asuvat tuossa viereisessä rapussa :headwall: :headwall: ...
saas nähä miten elämä alkaa sujumaan kun vauva syntyy, joutuuko tästä muuten hyvästä asunnosta muuttamaan noiden paskapäiden takia pois :headwall: