Ottaa niin aivoon tuo piski ,että voisin kuristaa sen!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja prkll
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

prkll

Vieras
Siis justiin tulin ulkoa sen kans ,olin tunnin pihalla lenkillä niin ei voinu paskoa. sitten kun sisälle päästiin niin kävi tonne olkkarin nurkkaan paskomaan:O. Totta sillä on niin hieno perse,että ei hankeen voi paskaa tehä? niin joo mut sehän on pentu vielä... mut ois silti voinu ne paskat sinne ulos tehä..sama jos kyätän sitä kusella ja tullaan sisälle niin se kusee uudestaan ihan mun silmien edessä matolle. ja sille ainoalle matolle mikä talosa löyty.

No sen sisäsiisteyskasvatuksessa on jotain vialla.. Koira ei todellakaan tee mitään ärsyttääkseen ihmistä vaan jostakin muusta syystä. Jos eism. olet torunut koiraa sisälle tekemisestä, niin ei tietenkään se tee tarpeitaan ulos jos seisot vieressä.

se on vasta sen 3kk:D normaalisti se ilmoittaa jo nyt milloin haluaa ulos,kusesta ei niinkään ilmoita mut paskahädästä kyllä.. haukkumalla. ärsytti vaan kun ajattelin että ulkoillaan nyt niin saa kunnolla paskoa siine ja riehua,mut ei yhet pikku kuset teki tunninaikana sinne:D ja loput sitten siälle,oiskohan tuo tehnyt nuo paskat ulos jos ois vielä jonkun aikaa ulkona ollu..

Mulla 6kk vanha koiranpentu ja tekee toisinaan tota samaa:) Ihan ku olis omia ajatuksia lukenut. Varaudu vielä monen kuukauden hammasten kiristelyyn mutta muista että pentu ei tajua jos suutut sille, vaan alkaa tekemään tarpeensa salassa. Onnea koiranpennusta!:)

meilllä oli tuo ihan normaalia ku koira oli 3kk ikäinen, nyt puoli vuotta ja ihan sisäsiisti eikä tee mm.yöllä sisälle. kannattaa kokeilla viemällä ulos ja aina samaan paikkaa (pissille), oppii siihen hyvin äkkiä ja aina kun on pissinyt ulos niin kehut sen maasta taivaaseen:) ymmärtää sillon et tämähän on tehtävä uudestaan ulos! vesikuppia ei kannata antaa yöksi (pärjää varmaan ilmankin) jos siis tekee lattialle yöllä.

Meidän koira oksentaa aina hapsumatolle.. Talossa on muitakin mattoja mutta ei.. se on se hapsumatto. Just se, jota me ei voida itse pestä. Herkkämahainen, niin tätä tapahtuu liian usein, tänä iltana viimeksi... :(

Oon omani opettanu pennusta asti siihen et ulos ku mennään tehdään ihan ensin asiat ja vasta ku toimitukset on suoritettu lähdetään lenkille tai muuta touhuamaan ja tää toimii meillä ikään katsomatta. En höpöttele jonninjoutavia vaan seison paikallani ja odotan vaan. Tossa viimeistän 10vk ikäsinä ovat täysin sisäsiistejä olleet.

Yhteistyössä