Ottaa aivoon.. *purkautumista miehestä*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Maira
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Maira

Aktiivinen jäsen
22.09.2009
18 233
7
38
Mä oikein kihisen kiukusta... :kieh: Tänä aamuna oli jo toinen kerta viikon sisää ku isäntä veti kilarit aamusta kun poika huus..Kun HÄN ei saa nukkua!! :headwall: :kieh:
Ei jumankauta, ainoa joka tässä huushollissa pojan lisäks on nukkunu enemmän kun 4h yössä on se!Ei se oo kertaakaan syötöille noussu tms. tällä viikolla kerran vaihtanu pojan!Mä itekseni huolehin koira, muksun, huushollin, ruuat, pyykit jne jne. tää käy vaan töissä (ja työpäivänä todellakin on saanu nukkua ihan täysiä öitä ) tulee kotiin, syö ja menee nukkuu..Sit kehtaa mulle rähjätä..Ei saakeli mikä sankari..

Joo en jätä sitä, välillä vaan meinaa hermo ja ymmärrys loppua kesken. :ashamed:

meillä kans on 3kk vauva ja isän yöunet on häiriintyny n. alle 5 kertaa!! tosin imetän mutta luulen kans että on ihan hajalla kun ekan kerrann syystä tai toisesta vauva yöllä konsertoi..

:hug: Tsemppiä!
Joskus tuntuu että miehille on hirmu vaikeaa "joustaa" noissa nukkumisjutuissa tai siis jos joutuukin nousemaan esim. lapsen takia/heräilemään tms. niin se onkin hirmu vaikeeta..ja naisen oletetaan olevan suurin piirtein joku robotti joka jaksaa ja jaksaa...

Oma mies tosin joutui nousemaan esikoisen vauva-aikaan nostamaan vauvan miun viereen yösyötölle joka yö, mut se johtui vaan siitä että ite en kyenny,olin liian kipee.

Alkuperäinen kirjoittaja joku:
miksi et, eikö sun vauva syntynyt ihan pari viikkoa sitten?

Maidontulo tyssäs kun seinää reilun viikon imetyksen jälkeen..

Mä en kyllä käsitä miten mun imettämiset tai imettämisen poisjättämiset liittyy tähän aiheeseen millään tapaa...

Alkuperäinen kirjoittaja Maira:

Mä en kyllä käsitä miten mun imettämiset tai imettämisen poisjättämiset liittyy tähän aiheeseen millään tapaa...

onpa outoa kun et edes oo millään tavalla hoikka ihminen... mutta ei kai se tähän oikeastaan liity, ihmettelin vaan...

onpa outoa kun et edes oo millään tavalla hoikka ihminen... mutta ei kai se tähän oikeastaan liity, ihmettelin vaan...

Terv. nimim. "pääsinpäs sanomaan"

:laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

ai hoikat ei imetä? voi tsiiiiiiiiiiiisus taas tätä

Meillä mies ei viitsi tuollaisesta suuttua. Nauttii vain kun nykyään saa öisin kääntää selkää ja mie hoidan yösyötöt. Meillä on kaksoset ja kun olivat ihan pieniä, joutui mieskin nousemaan ja syöttämään. Muuten en olisi pärjännyt, söivät niin tiheään. Nyt toinen nukkuu jo täysiä öitä, joten mies on vapautettu heräämisistä :)

Ilmeisesti siun mies ei ole vielä ihan ymmärtänyt mitä vauva-aika tarkoittaa...

onpa outoa kun et edes oo millään tavalla hoikka ihminen... mutta ei kai se tähän oikeastaan liity, ihmettelin vaan...[/quote]

Miten hoikkuus tai lihavuus imetykseen liittyy?
Mä kun olen luullut et äidin persuksen koolla tai vyötärön ympäryksellä ei imetetä???

No kai sitä nyt ihminen saa joskus vähän ärähtää vaikka syytä ei oliskaan? Kesken unien herääminen on todella ärsyttävää.

Ja mies käy vain töissä?! Voi mies parkaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Milla:
No kai sitä nyt ihminen saa joskus vähän ärähtää vaikka syytä ei oliskaan? Kesken unien herääminen on todella ärsyttävää.

Ja mies käy vain töissä?! Voi mies parkaa.

No en minäkää täällä kiukuttela ja huuda vaikka herään joka ikinen yö kesken unien..Jonkun kun on lienee se vauva hoidettava..

Juu, vain töissä ja kun sanon vain töissä, tarkoitan sitä että kotona ei mikää homma odota tekijää.

Mikäköhän siinä on et jos sanoo et mies käy vaan töissä niin se otetaan heti sillei "voi mies parkaa" tyylillä, mut se on ihan ok ja normaalia et nainen kun tulee töistä niin se käy kaupassa, hoitaa muksut, tekee ruuan, siivoo ja pesee pyykit, eikä sittenkää sais vielä olla väsynyt.

Yhteistyössä